Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
runningkawa schreef:Niet mee eens
in elke auto waar je opstapt zit de rem op dezelfde plek
Geen een auto schrikt, dus het blijft altijd gelijk
Ga ik nu op een duffe manege knol mijn bewijs halen en spring ik in het najaar op mijn 3 jarige die dan net zadelmak is, zegt dat bewijs niet veel.
terrortitus schreef:als je je ruiterbewijs hebt, heb je genoeg ervaring om te zien op welk paard je wel of niet naar buiten kan.

pjotrg schreef:De verzekering is een aanvullende verzekering. Helaas blijkt dat lang niet iedereen WA verzekerd is (is ook niet verplicht, maar het is wel onverstandig om niet WA verzekerd te zijn).
Citaat:Ook dien je hier het identiteitsbewijs van het paard bij je te hebben én dat van jezelf
runningkawa schreef:Citaat:Ook dien je hier het identiteitsbewijs van het paard bij je te hebben én dat van jezelf
Dat is hier ook
nielsd schreef:Een ruiterbewijs heb je niks aan. Je mag dan alleen in een paar gebieden in NL rijden. Maar je mag sowieso in je eentje rijden, ookal is dat niet verstandig.
By the way, kan je ook Nederlands typen?
runningkawa schreef:Officieel hoor je het bij je te hebben.....
runningkawa schreef:Geen idee waar dat nu staat, maar heb dat wel ergens gelezen, dat je met een paard op de weg dat altijd bij moet hebben. Of dat ze dat verplicht gan stellen, maar geloof dat dit al was.