Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Laris_ schreef:Ik ga meedoen aan de voorrondesmaar bij ons zijn dat er 3.. Bij jullie?
Vorig jaar was de regionale van N-H toch in waarland ? Of bedoel je dat niet lampje? En ik hoorde dat de rigiofinale van N-H dit jaar in Z-H (of ergens anders) moest plaats vinden omdat het op dezelfde dag als de A poul carousel plaats vind.. (of is dat dan alleen op de manege waar ik rij?)
_Laris_ schreef:Ik weet het ook niet zeker hoor(waarland is trouwens de manege waar ik rij)
maar ik dacht dat er bij ons een briefje hing dat de regio finale ergens *ver* weg was, maar ik zal zaterdag even goed kijkenen me opgeven voor de voorronde
Yritja schreef:Ik ben zwaar achteruit gegaan, vorig jaar 1ste in voorronde (klasse 2-121 punten) en 3de regio-finale.
Dit jaar maar 111 puntjes in klasse 3
Elja schreef:Ik ben vierde geworden!
Nou net ernaast dus.
fionaa schreef:Sorry ff offtopic .. Lampjerulez ga je dit jaar weer op ponykamp? Instructieweek bij poel? Leuk dat je helemaal gek bent van ullister! En je profiel is bijna ook 1 en al poelenburgh
Ontopic: Vorig jaar niet meegedaan.. Wel leuk om te zien. Een vriendin van mij was vorig jaar eerste geworden, alle rondes enzo gehaald! Leuk om dat mee te maken lijkt me.
Zat wel nog te twijfelen voor dit jaar.. Mja kom denk toch niet doorGa het ook niet eens proberen
Iriis_ schreef:Ik ben door & mag naar heemskerk!Wie gaat er nog meer naar Heemskerk?!
lampjerulez schreef:Iriis_ schreef:Ik ben door & mag naar heemskerk!Wie gaat er nog meer naar Heemskerk?!
Je zal mij er vast wel tegen komenhet is me eigen manege dus door of niet ik ga vast en zeker kijken en aanmoedigen