KNZ Zitcompetitie 2007

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lampjerulez

Re: KNZ Zitcompetitie 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 22:26

vorig jaar was het op poelenburgh en hget jaar daarvoor ook dus vandaar dat ik verwachte dat het dit jaar weer het geval zou zijn Clown

_Laris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:27

Ik ga meedoen aan de voorrondes Lachen maar bij ons zijn dat er 3.. Bij jullie?
Vorig jaar was de regionale van N-H toch in waarland ? Of bedoel je dat niet lampje? En ik hoorde dat de rigiofinale van N-H dit jaar in Z-H (of ergens anders) moest plaats vinden omdat het op dezelfde dag als de A poul carousel plaats vind.. (of is dat dan alleen op de manege waar ik rij?)

Yritja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:29

Ik ben zwaar achteruit gegaan, vorig jaar 1ste in voorronde (klasse 2-121 punten) en 3de regio-finale.

Dit jaar maar 111 puntjes in klasse 3

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:34

_Laris_ schreef:
Ik ga meedoen aan de voorrondes Lachen maar bij ons zijn dat er 3.. Bij jullie?
Vorig jaar was de regionale van N-H toch in waarland ? Of bedoel je dat niet lampje? En ik hoorde dat de rigiofinale van N-H dit jaar in Z-H (of ergens anders) moest plaats vinden omdat het op dezelfde dag als de A poul carousel plaats vind.. (of is dat dan alleen op de manege waar ik rij?)

Ja joh ik ben helemaal in de war, toen ik mee deed dus 2 jaar terug ofzo waren de regionale wel op poelenburgh. Vorig jaar inderdaad op waarland maar toen deed ik niet mee, de regionale in N-H vinden nu plaats op manege Heemskerk op 3 juni. Dat is overgens me eigen manege Haha! wel gunstig eigenlijk Lachen Maar de carousel was volgens mij niet tegelijkertijd hoor Want mijn manege doet daar ook aan mee, maar het zat volgens mij wel vlak achter elkaar weet het niet zeker.

_Laris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:37

Ik weet het ook niet zeker hoor Knipoog (waarland is trouwens de manege waar ik rij)
maar ik dacht dat er bij ons een briefje hing dat de regio finale ergens *ver* weg was, maar ik zal zaterdag even goed kijken Schijnheilig en me opgeven voor de voorronde Lachen

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:39

Noujha je kan natuurlijk op verschillende maneges regiofinale rijden, Ik weet niet of daar regels aan verbonden zijn of dat het word ingedeeld Clown

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 09:02

_Laris_ schreef:
Ik weet het ook niet zeker hoor Knipoog (waarland is trouwens de manege waar ik rij)
maar ik dacht dat er bij ons een briefje hing dat de regio finale ergens *ver* weg was, maar ik zal zaterdag even goed kijken Schijnheilig en me opgeven voor de voorronde Lachen

Het kan natuurlijk zijn dat Heemskerk al vol was toen jouw manege zich in wou schrijven. Of dat jouw manege zelf voor een andere locatie gekozen heeft.

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 14:45

Yritja schreef:
Ik ben zwaar achteruit gegaan, vorig jaar 1ste in voorronde (klasse 2-121 punten) en 3de regio-finale.

Dit jaar maar 111 puntjes in klasse 3

Ben je wel door of niet?

En misschien ben je niet zo zwaar achteruit gegaan hoor!
Het is een moment opname. Soms gaan er mensen door die net op dát paard heel netjes zitten, maar op een ander veel slordiger.
En het blijft natuurlijk een jurysport!

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 20:49

haha ik woon in tilburg, ik rij op manege thielen( war de regionale is ) ik deed zelf niet mee(was te laat met inschrijven en alles)
en ik kom kijken dus ook iedereen aanmoedigen Haha! laat ff weten wie je bent:D

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 21:35

Ik ben vierde geworden! Verdrietig
Nou net ernaast dus. Clown

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 21:37

Elja schreef:
Ik ben vierde geworden! Verdrietig
Nou net ernaast dus. Clown

Aahw wat jammer..
Maar als je vierde bent geworden, ben je wel reserve toch?

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 21:39

Ja dat wel. Tong uitsteken
Maar het is best balen. Normaal is het altijd iemand anders die er net buitenvalt, maarn u ben ik het zelf. Clown

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 21:39

Ben je al vaker naar een regiofinale geweest dan?

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 21:40

Tsjah, het blijft balen natuurlijk. Ik moet nog voorronde rijden dus ik ben benieuwd Haha!

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 21:47

Sorry ff offtopic .. Lampjerulez ga je dit jaar weer op ponykamp? Instructieweek bij poel? Leuk dat je helemaal gek bent van ullister! En je profiel is bijna ook 1 en al poelenburgh Knipoog

Ontopic: Vorig jaar niet meegedaan.. Wel leuk om te zien. Een vriendin van mij was vorig jaar eerste geworden, alle rondes enzo gehaald! Leuk om dat mee te maken lijkt me.

Zat wel nog te twijfelen voor dit jaar.. Mja kom denk toch niet door Knipoog Ga het ook niet eens proberen Tong uitsteken

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 21:54

fionaa schreef:
Sorry ff offtopic .. Lampjerulez ga je dit jaar weer op ponykamp? Instructieweek bij poel? Leuk dat je helemaal gek bent van ullister! En je profiel is bijna ook 1 en al poelenburgh Knipoog

Ontopic: Vorig jaar niet meegedaan.. Wel leuk om te zien. Een vriendin van mij was vorig jaar eerste geworden, alle rondes enzo gehaald! Leuk om dat mee te maken lijkt me.

Zat wel nog te twijfelen voor dit jaar.. Mja kom denk toch niet door Knipoog Ga het ook niet eens proberen Tong uitsteken

offtopic:
*LOL* Ja ik ga zeker weer op kamp Haha! 5 tm 11 augustus Lovers kan echt niet wachten om ulli weer te zien.
ontopic:
Ik ga het maar eens proberen ben best vooruit gegaan in de afgelopen jaren dus ik wil in elk geval de regiofinales halen Clown

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:27

Ik ben door & mag naar heemskerk! Haha! Wie gaat er nog meer naar Heemskerk?!

pressent

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:29

bij mij op de manege is het jammergenoeg niet

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:30

Iriis_ schreef:

Je zal mij er vast wel tegen komen Haha! het is me eigen manege dus door of niet ik ga vast en zeker kijken en aanmoedigen Lachen

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:31

maar ik hoop natuurlijk dat ik zelf ook mag rijden Tong uitsteken

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:33

lampjerulez schreef:
Iriis_ schreef:

Je zal mij er vast wel tegen komen Haha! het is me eigen manege dus door of niet ik ga vast en zeker kijken en aanmoedigen Lachen

Oww en?!! Haha! Zijnd de paarden een beetje leuk? Als ik zo las op de site kwamen ze bij mij niet zo heel positief over.. Wie is het leukste ? Vertel me alles! Tong uitsteken hihi Bloos

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:45

niet positief over.. tsjha het is net hoe je het leest. Die beschrijvingen zijn bij de meeste paarden al verouderd dus daar zal ik echt niet naar kijken ze kloppen niet echt. En het zijn stuk voor stuk braven paarden die je uiteraard wel gewoon moet rijden anders nemen ze je in de maling, maar het zijn brave paarden en hele leuke Lachen Rafiki is heel groot en leuk maar voor sommige wil het problemen geven bij het doorzitten. Zelf heb ik daar bij geen enkel paard problemen mee, je moet je immers aanpassen aan het paard en niet andersom Clown toch? Maar goed sommige schijnen hier anders over te denken *LOL* Kuzco is heel leuk beestje wel sloom, bruce is erg leuk gooit wel erg hoog op in de galop maar ach het is een groot paard. En dan nog lumiere die is heel lief wel een beginnerspaardje maar ze doet alles voor je (zoalang ze niet aan de teugel hoeft te lopen ofzo ) want ze is ook niet meer de jongste en door de beginners lessen word ze nogal stijf Clown
uhm noujha en dan nog gepetto die zal vast wel weer wat harten gaan veroveren een ideaal paard om op te zitten zit heerlijk maar je moet niet mijn lengte hebben want voor mij is hij te klein en daardoor dus een ramp voor mijn beenligging en beenhulpen Tong uitsteken (maar ik ben 1.90 dus vrees niet )

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:46

nou voor verdere vragen over manege schimmelkroft pb je maar even Clown
owjha en wie aan lampje komt komt aan mij dus waag het niet haar te beledigen Vork
*en ja dat is een dreigement Huilen van het lachen *

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:49

Ik wil die eigenlijk op de bonte shet Lovers
Maar die is een beetje aan de kleine kant.
Maar ik ben blij te horen dat die stukjes alweer oud zijn Clown Dat geloof ik best, want dat is bij onze manege site precies het zelfde zo!
Maar ik heb er gewoon zuper veel zin in, en hoop dat ik op een lekker zittend paard zit Clown (is toch wel makkelijk als je er niet zo vanaf hobbeld Tong uitsteken)

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:55

Ja ie stukjes bij de paarden worden erop gezet zodra het paard net nieuw is, dus dan kennen ze het paard nog niet zo geod en manege paarden veranderen snel in karakter naar mate ze langer op de manege zijn. Logish natuurlijk maar voor een goed beeld van de paarden moet je niet op de site zijn Tong uitsteken