Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
patsur schreef:foto btw: http://www.mijnalbum.nl/Foto=GQNYF7OJ

tita schreef:Citaat:tita schreef:
ik ben niet negatief over de maneg ik vond het leuk al was het toen nog beetje armoedig.
Geen stapmolen en 1 binnenbak.
Ehh sorry hoor, maar wij hebben 2 binnenbakken en (sinds een jaar ong.) een stapmolen, dus ik weet niet wat je l*lt ?!?! Nors opkijken
Als je beter had gelezen zag je dat ik in 2003 daar op vakantie ben geweest en dat is aankomend september dus 4 jaar geleden en toen was er dus geen 2e binnenbak dus doe me een lol leest beter voordat je onzin post

Zoals op veel maneges gewoon stappen, draven, galopperen, voltes en gebroken lijnen achter elkaar aanrijden, en verder werd er af en toe gezegd dat je op het goede been moest lichtrijden, maar eigenlijk was 'les' een nog te groot woord voor wat ik toen kreeg
Toch heb ik het altijd heeel erg naar mijn zin gehad daar hoor! Was altijd erg gezellig, leuke paarden, leuke mensen, en ach, de lessen vond ik toen ook gewoon hardstikke leuk! Enige wat ik nog steeds écht niet vind kunnen, is dat Hans (instructeur dus) af en toe gewoon 20-30 minuten weg was, koffie drinken ofzo, en wij maar gewoon rustig door moesten rijden.

Citaat:Als je beter had gelezen zag je dat ik in 2003 daar op vakantie ben geweest en dat is aankomend september dus 4 jaar geleden en toen was er dus geen 2e binnenbak dus doe me een lol leest beter voordat je onzin post