Iemand bekend met Manege Bakker in Noordwijkerhout ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

patsur

Re: Iemand bekend met Manege Bakker in Noordwijkerhout ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 18:15

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 20:31

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 14:31

Even een abo-post. Ik ben ook benieuwd hoe het hier is.

Musicjohn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 17:44

Wij zijn er een week of 5 geleden geweest (15 juli) met een groep van ca. 45 personen van onze manege (Bentwoud). IN 3 groepen gestart. Was erg leuk. Alles zag er goed verzorgd uit, inclusief de paarden zelf.

Ik ga a.s. donderdagmiddag weer. Ik hoop dat ik op Tinker mag. Die had ik vorige keer ook. Heerlijk paardje. Clown

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 16:00

loopt dit topic nog steeds? want ik heb eigelijk nog wel wat vraagjes over de manege.

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 21:16

tita schreef:
Citaat:
tita schreef:
ik ben niet negatief over de maneg ik vond het leuk al was het toen nog beetje armoedig.
Geen stapmolen en 1 binnenbak.

Ehh sorry hoor, maar wij hebben 2 binnenbakken en (sinds een jaar ong.) een stapmolen, dus ik weet niet wat je l*lt ?!?! Nors opkijken

Als je beter had gelezen zag je dat ik in 2003 daar op vakantie ben geweest en dat is aankomend september dus 4 jaar geleden en toen was er dus geen 2e binnenbak dus doe me een lol leest beter voordat je onzin post

Pardon ? Die 2e binnenbak is er al veel langer dan 4 jaar, dus je l*lt uit je nek !! Haha!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 21:17

idd al veel langer dan Knipoog

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 19:54

Heeft iemand hier foto's van Mascotte?
Een redelijk 'nieuw'manege paard. Heb gehoord dat ze nu Mo heet?

Ik verzorgde haar eerst met Arans, en ze is verkocht naar Manege Bakker. Ik zou het leuk vinden als iemand een foto van haar heeft, hoe ze er nu uit ziet. Ik/wij mis(sen) haar namelijk heel erg! Verdrietig

Hier even een fotootjes van haar:
Afbeelding
http://i137.photobucket.com/albums/q228/Joscaa/2.jpg
http://i137.photobucket.com/albums/q228/Joscaa/3.jpg
http://i137.photobucket.com/albums/q228/Joscaa/5.jpg
http://i137.photobucket.com/albums/q228/Joscaa/8.jpg

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 16:01

Niemand? Verdrietig

Mariedb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 18:26

wij (ik en 2 vriendinnen) hebben vanmiddag een strandrit gemaakt. Mischien hebben we het net slecht getroffen misschien ook niet. We hebben in ieder geval ons geld weggegooit. Ik zat op mary-jane , ik houd er al niet van om een paard aan te moeten drijven maar dit sloeg egt alles. Op zich een fijn dier maar er was totaal geen actie reactie aanwezig. Toen ik de leiding vertelde dat we al zo'n 8/9 jaar rijden zeiden: ze vindt je het niet erg als een paard met 4 benen de lucht in gaat? Mij geen probleem dus ik op M-J het enige waarom ze de lucht in ging was omdat ze gewoon ronduit protesteerde tegen het schoppen van mij. Wanneer ik dit echter niet deed ontsond er een gat van steeds grotere afstand(zelfs wel van 10-20 meter) wat natuurlijk absurd is op buiten rit en absoluut niet kan.

Boven dit alles reden er mensen mee die in geen jaren hadden gereden en het idee dat we op het strand ene galopje zouden doen niet egt prettig vonden. Zo zat er achter mijn vriendin (die op Micky een hele bravo maar ook slome haflinger zat) een meisje op Kibbel(Shet) die op het strand aangekomen begon te huilen. Ik had er erg naar uitgekeken en was dan ook diepteleur gesteld.

Op eerdere strandritten (b.v Poelenburgh-leuk erg prijzig- en manege Heemskerk-super rit maar extreem slechte stallen-) was een fatsoenlijke rengalop op het strand fantastisch met ontspannen paarden, ondergaande zon en even een moment van echte vrijheid met het paard aanwezig. Hier heb ik echter niks gevoeld.
Zonde heel zonde, ook was er geen knop bij de paarden toen ze merkte dat we naar buiten gingen. Dit alles vond ik erg spijtig en deze rit was dan ook eens maar nooit weder.

(bovendien vraag ik me af waarom de paarden niet buitenlopen met dit prachtige weer)

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 11:06

Een beetje n oud topic, maar goed.. Lachen

Ik heb op manege Bakker leren 'rijden'! Eigenlijk was het gewoon 'op een paard zitten', toen ik nog les kreeg van Hans. Bloos Zoals op veel maneges gewoon stappen, draven, galopperen, voltes en gebroken lijnen achter elkaar aanrijden, en verder werd er af en toe gezegd dat je op het goede been moest lichtrijden, maar eigenlijk was 'les' een nog te groot woord voor wat ik toen kreeg Nagelbijten / Gniffelen Toch heb ik het altijd heeel erg naar mijn zin gehad daar hoor! Was altijd erg gezellig, leuke paarden, leuke mensen, en ach, de lessen vond ik toen ook gewoon hardstikke leuk! Enige wat ik nog steeds écht niet vind kunnen, is dat Hans (instructeur dus) af en toe gewoon 20-30 minuten weg was, koffie drinken ofzo, en wij maar gewoon rustig door moesten rijden.

Later ben ik, na een periode van verzorgpaarden/eigen paarden, weer voor 3 maandjes terug geweest op de manege, en kreeg toen les van meneer de Bruin (toch?). Dát was echt super! Altijd op Lisa, lekker dressuren, eindelijk écht les. Ja, hele leuke man was dat, en leuke lessen! Ja

Vind het een nette manege, behalve de stands dan. Lachen

_Ivana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 14:38

Via via heb ik gehoord dat mijn oude paardje tegenwoordig op manege Bakker functioneert als lespaard. Ik zou graag willen vernemen hoe het met haar gaat van iemand die daar wel eens komt? Lachen

O, ja het gaat dus om Ivana (vos-bles) Bloos

sunnyblue

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 14:44

ik heb er redelijk vaak buitenritten gemaakt bij manege Bakker en rijdt(reed) ook regelmatig wedstrijden bij hun. ik vind het allemaal gemoedelijk gaan. alleen mijn pony is drachtig,dus wedstrijden rijden zit er niet meer in. maar zover ik er ben geweest een gemoedelijke manege!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 14:48

Ik heb tijdje terug een buitenrit gemaakt daar op Brain samen met nog een aantal vriendinnen en dat ging uitstekend! had van mij wat pittiger gemogen maar verder prima rit gehad

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 15:29

Citaat:
Als je beter had gelezen zag je dat ik in 2003 daar op vakantie ben geweest en dat is aankomend september dus 4 jaar geleden en toen was er dus geen 2e binnenbak dus doe me een lol leest beter voordat je onzin post

Ik heb begin jaren negentig (dus minimaal 15 jaar geleden) wedstrijden gereden bij de Duinruiters, die Manege Bakker gebruikten als "thuisbasis", en zelfs TOEN was de tweede binnenbak er al! Dus Tita........

danique13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:08

Manege bakker nu is best veel verranderd ik ken bijvoorbeeld.mary jane niet en nog een paar paardjes niet maar het jammere is dat er ook een paard paardjes naar de slacht zijn zoals helios nikita iggie cocktail dat vind ik zelf heel erg jammer ik rij zelf nu al 4 jaar bij manege bakker en ik vindt het een goed verzorgde manege