Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Het paard heette tim's first en was een net 3 jarige quarter geloof ik. het zou leuk zijn als iemadn iest over hem (of haar) wist (zou graag nog wel is een keer teruggaan)lydiakampman schreef:Haha, ik ga wel pas in juli:P Dus misschien komt er nog eerder iemand??:P
Volgens mij is Rosworld daarna overgenomen door andere mensen, ik weet dus niet of dat paard er nog staat.. Maar ik ben er ook pas 1 keer geweest, dus ken ook nog niet alle paarden:P

lydiakampman schreef:Nee, helaas niet met eigen... Dus heb geen idee hoe dat zit. Maar je zal met een eigen toch alle vrijheid hebben neem ik aan. Waarom zou je niet met een groep mee mogen rijden? En je mag ook vast wel alleen.. Tis denk ik maar wat je zelf wilt.
of is alles aangeven met bordjes?

XxSultanxX schreef:lydiakampman schreef:Nee, helaas niet met eigen... Dus heb geen idee hoe dat zit. Maar je zal met een eigen toch alle vrijheid hebben neem ik aan. Waarom zou je niet met een groep mee mogen rijden? En je mag ook vast wel alleen.. Tis denk ik maar wat je zelf wilt.
ik kan geen kaart lezenof is alles aangeven met bordjes?

.Kan ze wel is scannen 
!.
!