), hoofdstel, borstels, martingaal( voor mijn leasepony toen ), eneen zweetdeken.Nu die kinderen op de manege bij mij, hebben bontjes, kappen, alsters, hoofdstellen enz..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), hoofdstel, borstels, martingaal( voor mijn leasepony toen ), eneen zweetdeken.
.
Poetsspullen heb ik ook. En eigen slobber!

) 
Vind het onzin, ze hebben goede spullen en daar hoef ik niks aan te veranderen.
Cassia schreef:@ de TS'er : het is niet erg als er gaten zitten in een dekje hoor
ik kocht wel 'ns een dekje, halster en peesjes maar die nam ik gwn weer mee naar huis
.
Op mijn manege mag je volgendsmij niet veel meer mee nemen dan heeft shabrakje, een halster & poetsspullen. Ik vraag me af hoe iedereen me zal aankijken daar als ik met mijn hele complete set daar kom aanzetten!
.en is beter als eenn borstsel in de neus.. najaa verder heb ik geen hoofdstel of zadel.. maar heel veel mensen hebben wel eigen hooofdstel. wel gaaf maar is me iets te duur en moet ook nog half uur fietse dus krijg t nu amper mee:P.

Onyx88 schreef:Kleine toevoeging: ik zou mij kapot schamen als ik met mijn eigen zadel, hoofdstel etc, op een manegepaard zou rijden. Is het eigenlijk niet onverantwoord om zomaar een zadel op een paard te leggen. Waarschijnlijk weten ze niet eens of het goed past...

Onyx88 schreef:Wat een toeval![]()
Maar vind je het zelf ook niet een ietsiepietsie raar om een zadel voor een manegepaard te kopen? Wat vinden je ouders hiervan?