Mijn Fjord staat daar. Ik heb er al jaren les gehad. Op een gegeven moment ben ik een half jaartje gestopt, maar nu rij ik weer. Het is er inderdaad behoorlijk rommelig. Ik ben er 1 keer op ponykamp geweest, en de kampen daar zijn echt hartstikke leuk, maar na 5 (??) jaar op de manege te hebben gereden, ben ik er behoorlijk zat van (ook omdat het allemaal zo slecht is geregeld, enz..).
Maar naast dat alles, zijn de ponykampen hartstikke leuk 
Wat ik wel erg jammer vind, is dat de begeleiding de laatste tijd niet erg geweldig is (kinderen van rond de 15 jaar gaan mee als begeleiding). Ook is de manege het laatste jaar behoorlijk groot geworden en uitgebreid.. Het is gewoon niet meer die gezellige kleinschalige manege..
SANEX schreef:Mijn staleigenaresse helpt daar al jaren als begeleiding. Naar wat ik van haar gehoord heb moet het er heel leuk zijn en organiseren ze van alles. Ben 1 keer met haar meegeweest om even te kijken, zag er wel gezellig uit.
Verder kan ik niet oordelen, ben er zelf nooit geweest maar dit jaar gaat zij ook weer heen om te begeleiden
Mag ik vragen hoe ze heet??