Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

peacehorses schreef:Ja ik ook wel. Maar de kunst is om te zorgen dat ze niet eng doen natuurlijk. Had vroeger iemand in de les die altijd ging zorgen dat haar paard ging bokken omdat het dan stoer was als ze bleef zitten.. lekker dan xD
Okay, goed om te weten. Heb er nu niet veel meer aan, maargoed xD
Haha, okay ^^ Vreemd, ik dacht ook altijd dat het een ruin was, en ze heeft ook meer een ruinennaam dan een merrie. Maarja, Cabriola is dan weer een ruin, ook zo duf. En Filou is ook een ruin toch? XD Rare paardennamen. Straks blijkt Basje nog een merrie te zijn whaha ^^
) Heb ik besloten om daar weer terug te gaan.
Shirley__ schreef:Hallo,
Ik rijd sinds februari weer bij Thea.
Heb altijd bij pothoven gereden maar je was daar geen mens meer maar een nummertje (op de dag dat ik reed iig)
Aangezien Thea aangesloten was bij FNRS (5sterren) Heb ik besloten om daar weer terug te gaan.
Ik leer nu heel veel bij en je kan ook veel wedstrijden doen.
Zo ging Thea ook elk jaar naar het ARK, en pothoven niet.
Dus ik ben blij met mijn keuze, en zal daar ook altijd blijven rijden.
Koopman is erg veranderd de laatste jaren... In positieve zin!!

van de mentuigen zou ik het niet weten, ik ben er niet bij geweest als ze van de FNRS komen..
volgens mij zag je alleen maar beginnerslessen.

en cabriola ook haha... maargoed het ligt er gewoon aan welk niveau je waarschijnlijk rijd. Ik rijd al vanaf me 7e en ik kom wel verder bij koopman. maar als je je eigen paard heb dan zit je ook steeds met hetzelfde paard (al lijkt me dat ubervet!!) maar ik behandel een manegepaard, op het moment van wedstrijd, even als mijn eigen paard; eigen hoofdstel, eigen spullen alles behalve eigen zadel. En dat maakt het mogelijk bij Koopman. Je mag veel als je thea haar vertrouwen heb en jij in haar.
dat laatste in je stukje.. jeetje! Dat is ook niet helemaal eerlijk zeg! Je moet iid bij thea wel een persoon zijn die zij ook mag! Ik mag echt bijna alles bij haar, en ze doet ook altijd heel aardig enzo. Maar dat heeft dus niet iedereen zo.
Hij is rasloos.