Arabian_Girl schreef:Purdy..hmzz was die niet van amy ? die naam kom me zo bekend voor..
wel zielig hoor
van lian [fries] de tante van amy. amy heeft hem wel heel lang verzorgt
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabian_Girl schreef:Purdy..hmzz was die niet van amy ? die naam kom me zo bekend voor..
wel zielig hoor
RustyK schreef:hoi, sinds kort rijd ik ook op deze manege zit jij er nog? Ik was ook benieuwd of er nog meer mensen rijden?
Mijn eerste les had ik op Orion, dat is een lekker groot paard zeg maar hij zit niet echt lekker moet ik zeggen.
Verder wel spannend, degene die les gaf riep steeds tegen iedereen "niet te dicht langs Orion galopperen want die trapt je kop eraf!" hmmm leuk als je er voor het eerst op zit
RustyK schreef:hoi, sinds kort rijd ik ook op deze manege zit jij er nog? Ik was ook benieuwd of er nog meer mensen rijden?
Mijn eerste les had ik op Orion, dat is een lekker groot paard zeg maar hij zit niet echt lekker moet ik zeggen.
Verder wel spannend, degene die les gaf riep steeds tegen iedereen "niet te dicht langs Orion galopperen want die trapt je kop eraf!" hmmm leuk als je er voor het eerst op zit
Vogeltje90 schreef:Grappig, ik wist niet dat de Paardenhoeve ook op Bokt was..Ik rijd daar met veel plezier hoor, op Natasja en (als ie weer beter is) Diego! Van de manegepaarden vind ik Toby het leukst, dat is echt n schatje..
Leuk he Corlien dat Bokt
Vogeltje90 schreef:Merel
Vogeltje90 schreef:Hee ik ken je nietmaar ik zie op je profiel foto's staan van Cheyenne
die ken ik toevallig van manege Schamar! Dan sta je nu zeker in Lepelstraat?
Carrera schreef:Arabian_Girl daarom wil gewoon nog eens gaan kijken en vragen want tja mijn dochter is 6 jaar word in mei 7 en is gewoon geen super held die gelijk op een E pony springt. Momenteel volgt ze een introductie curcus op een anderen manege en tja afgelopen keer was het geen kleintje waar ze op moest maar dus bijna paard en veel hoor je over de ruiter die te groot is voor een paard/pony maar nooit een ruiter die eigenlijk te klein is voor een paard/pony. De mevrouw die ik vandaag sprak vond dat mijn dochter makkelijk op een C pony kan rijden en ik denk dat je dit pas kan bepalen als je zo een jong ruitertje echt heb zien rijden.
Misschien dat er meer meiden zijn die weten of er momenteel shets mee lopen in de les.
Vogeltje90 schreef:Er staan wel shetjes en ook een A-ponyDie mogen niet in de groepsles om dezelfde reden dat een pony niet in de paardenles mag, dat past gewoon niet, die kan het tempo van de les niet bijhouden. Dat is (helaas) een regel die ze op de manege hanteren. Maar privéles is denk ik zeker mogelijk hoor!