Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maarre effe vraagje wie heeft er wel is op Sem gereden en wat vonden jullie van um...?? en het verschil tussen Sem en Dionne??
En het verschil was dat Dionne heel sloom was en Sem eigenlijk niet... En Sem kon tjah de 1 zegt dat het tolt was en de ander zegt dat het gewoon dom lopen was ennuh Sem was mijn maatje en Dionnen niet

Verder beide nooit gereden...
maar zal ophouden over hem te praten
Monday was ook cool buiten die bracht vele mensen naar de mesthoop 
jack was wel mooier. maar wie is die vriedin dan
Die reed op maandag in de les.
(Wie kent dr niet
)
(ja, ze was heel apart, kom zelf ook welles aan haar ergeren hoor
)

en nou zit ze weer op HCE en elke x kijkt ze me nog vaal aan hahaha niemand mag haar daar maickell0ver schreef:ken ik wel
Ik heb 1 x vette ruzie met haar gehad toen ze bij siebring reed.... Wij betaalden toen voor onze verzorgpony´s en zij kwam telkens gratis rijden enzo.... Op een gegeven moment kwam er eeen jonge pony Bruno was nog nooit wat meegedaan en dat mocht ik doen... Staat zij met dr domme kop tegen jan te zeuren of zij dat dan wel niet mocht doen omdat ze dat wel kon enzo... Blij dat Jan mij liever had dan haar zegen nou zit ze weer op HCE en elke x kijkt ze me nog vaal aan hahaha niemand mag haar daar

rommie schreef:Carmen ken ik niet nee.. Maar euh, ik vind het eigenlijk niet zo netjes om achternamen te gebruiken hier in het topic... Kan me zo voorstellen dat niet iedereen het leuk vindt om met naam en toenaam op internet te staat, ik zou het persoonlijk ook niet echt fijn vinden. Weet niet hoe jullie daar over denken?
Kijk als die persoon iets heel prive's erbij zet, dan is het niet leuk, maar dat hebben we in dit geval toch niet gedaan?