Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
DeEenhoorn schreef:Ik ga deze zomer naar ponykamp erve meenderinkboer. daar worden alleen ponykampen en ruiterweekenden enzo gehouden, dus geen weeklessen. kost wel 399/400 euro maar is het helemaal waard! buitenrijden, springen, dressuur. binnenbak, buitenbakken en er staan ong. 60 paarden en pony's. goed verzorgd, en er is mogelijkheid om eigen paard mee te nemen (kost maar 25.00,) het ponykamp duurt 8 dagen, zaterdag-zaterdag
jester_lover schreef:DeEenhoorn schreef:Ik ga deze zomer naar ponykamp erve meenderinkboer. daar worden alleen ponykampen en ruiterweekenden enzo gehouden, dus geen weeklessen. kost wel 399/400 euro maar is het helemaal waard! buitenrijden, springen, dressuur. binnenbak, buitenbakken en er staan ong. 60 paarden en pony's. goed verzorgd, en er is mogelijkheid om eigen paard mee te nemen (kost maar 25.00,) het ponykamp duurt 8 dagen, zaterdag-zaterdag
Ja dat ponykamp had ik ook op een site gezien, maar het zag er niet echt 'leuk' uit naar mijn mening. Ik ga dit jaar naar de zwaanhoek, zijn er meer mensen ? (:
drinken in overvloed. gave cross!
drinken in overvloed. gave cross![/quote]jester_lover schreef:DeEenhoorn schreef:Ik ga deze zomer naar ponykamp erve meenderinkboer. daar worden alleen ponykampen en ruiterweekenden enzo gehouden, dus geen weeklessen. kost wel 399/400 euro maar is het helemaal waard! buitenrijden, springen, dressuur. binnenbak, buitenbakken en er staan ong. 60 paarden en pony's. goed verzorgd, en er is mogelijkheid om eigen paard mee te nemen (kost maar 25.00,) het ponykamp duurt 8 dagen, zaterdag-zaterdag
Ik ben al 3x naar erve meenderibkboer geweest, is wel iets duurder maar ook langer en superleuk! De activiteiten zijn origineel en gezellig. Je doet heel veel met de paarden en de groep. Pony's staan altijd op de wei en zien er gezond uit. De paarden wisselen af soms op de wei soms op stal, staan er ook goed bij!
Ja dat ponykamp had ik ook op een site gezien, maar het zag er niet echt 'leuk' uit naar mijn mening. Ik ga dit jaar naar de zwaanhoek, zijn er meer mensen ? (:
jester_lover schreef:AfricanLady schreef:ruitercentrum het fjordenpaard niet de goedkoopste maar beste kamp vind ik dat er is
"ja dat leek mij ook leuk! (: helaas was er een wachtlijst in de week waarin ik wilde.
Gypsy schreef:Is dit niet een heel oud topic?
Paardrijden kost nu eenmaal geld, zelf heb ik al vaak gezien dat op goedkope maneges, het de paarden zijn die eronder lijden. Persoonlijk ga ik dan liever voor een dure manege met fatsoenlijk, goed passend tuig, met een goede instructie, en waar ze niet te zuinig zijn met o.a. hooi en stro...

.
.