).En van de namen die jij noemt, komt ook een aantal bekend voor. Alleen zijn het misschien niet meer dezelfde paarden (aangezien jij een nieuwe Haflinger Bruno noemt; er was ook een Bruno tijdens ons eerste kamp, dus zo'n 11/12 jaar geleden).
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

).
.
. Ik heb er op meerdere verschillende pony's gereden. Puck was een klein wit shetje. Zo schattig, daar heb ik leuke ritjes mee gemaakt. In volle galop door het bos, en dan de groep niet bij kunnen houden, Die schat. Ik kan me ook Slingertje een fjord herinneren, maar dat had ook een ander kamp kunnen wezen, dat weet ik niet zo goed meer. Santana weet ik ook nog, die werd in die week door een vriendin van mij verzorgd, maar ook zij mocht niet op Santana rijden omdat ze te klein was. vlasta schreef:Toen ik er kwam stonden deze pony's er...
*rody een roodschimmel werd toen ingereden
*rakker een zwarte pony die in stilstand altijd achteruit trapte
*vosje haha ja inderdaad een voskleurige pony en super snel
*bianca een pony kleur zwart
*kokkie een pittige fjord
*radja een pittige schimmel
*wervelwind ja dit was echt mijn kanjer (de 1ste pony van henz)
*turbo een witte pony
*nikkie een zwart paard
*hydalgo het paard van hendrik (later manege paard)
*robin een witte pony reed altijd met martingaal
ik weet er vast nog wel meer hoor dus als ik erop kom zet ik ze er wel bij...
Fritsiej schreef:*Norica *Angelica *Bolero *Felix *Edison *Roxyaisy *Wanda *Nandor *Santana *Omona *Lamour & Dastella (paarden voor de leiding.. geloof ik) Dat zijn ze die ik der nog bij kan verzinnen
Pony's
*Isabella *Arabel *Igor-m *Igor *Vico *Rowan(Sylvester) *Bruno(nieuwe haflinger) *Mathador * Astrix & Oblix (haffies die de kar tekken op dagtoch..Toch?) * Valencia * Sandy(of is ze zal gezegt?) *Bob *Wiliam *Binky *Fury *Manolito *Bianco(WelshxBelg) *Pluim

. Maar, dat deden ze wel vaker daar
(Romeo --> merrie, Rex --> merrie
).
).
(nu doen we allemaal veel te serieus meestal); hoewel, het was achteraf bekeken best gevaarlijk, gelukkig was er nooit iets ergs gebeurd... 

Maar ik bedoel der mee te zeggen dat Lamour voorop loopt.. Toch?

Barrie schreef:@Fritsiej: Mijn zusje heeft ook 1 van de kampen op Danny gereden en was ook erg enthousiast over haar! Ze ziet er wel een stuk ouder uit op jouw foto's (wat wil je als je al zo'n 7 jaar niet meer geweest bent).
En van de namen die jij noemt, komt ook een aantal bekend voor. Alleen zijn het misschien niet meer dezelfde paarden (aangezien jij een nieuwe Haflinger Bruno noemt; er was ook een Bruno tijdens ons eerste kamp, dus zo'n 11/12 jaar geleden).
Barrie schreef:Misschien dat Hydalgo soms meereed (ik kan mij eerlijk gezegd niet echt herinneren of hij bij ons meeliep). Ditzelfde was volgens mij het geval met Iserlohn. Ik heb daar ook een paar keer op gereden (vond het een leuk paard om te rijden!), maar hij liep lang niet altijd mee tijdens ruiterkampen, althans, voor zover ik mij kan herinneren.
die bruno bokte altijd als je je hand op de kont legte als je er op zat haha 

.
Later in mijn studententijd heb ik nog drie keer de Hippische Meerdaagse meegereden met pony's van Meenderinkboer; de eerste keer op oudje Oran en de andere 2 keer op Silver, leuk beest! 
Danny.. ze ziet der wel wat jonger uit ja! Maar jah... ze is en blijft een hele grote lieverd
) 
Hopelijk vinden jullie ze leuk om te zien!
Ze zijn van de afgelope jaar. Meeste van de herfst en andere van de zomer 
Fritsiej schreef:
Miranda en Dastella.. met de dagtocht..
Vico..
Vlnr op de voorgrond: ik en Danny.. Dewi en Apollo.. Mascha en Misty
Vlnr daarachter: Marino en Bianca
Chevalie en Danny
Misty
Marino
Rowan/Sylvester
Danny![]()
Ik dacht laat ik eens even wat foto plaatsenHopelijk vinden jullie ze leuk om te zien!
Ze zijn van de afgelope jaar. Meeste van de herfst en andere van de zomer
hahah

): Cartouche was toen haar eigen paard voor zover ik begreep. Die waar ze nu op zit is in ieder geval zeker niet hetzelfde paard. Cartouche was namelijk bruin
.
. Marino was er toen ook al (lijkt ook dezelfde te zijn); had toen een heel erge wond (ik dacht door het draad) en is er wonder boven wonder weer bovenop gekomen; er was namelijk nog twijfel eerst of het nog goed zou komen als ik het mij goed herinner. Apollo was er net tijdens één van onze laatste kampen; ik heb nog een foto van Apollo toen hij er net was, als 3-jarige ongeveer:
. Ik vond het echt een schatje toen! 
.