En van de namen die jij noemt, komt ook een aantal bekend voor. Alleen zijn het misschien niet meer dezelfde paarden (aangezien jij een nieuwe Haflinger Bruno noemt; er was ook een Bruno tijdens ons eerste kamp, dus zo'n 11/12 jaar geleden).
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vlasta schreef:Toen ik er kwam stonden deze pony's er...
*rody een roodschimmel werd toen ingereden
*rakker een zwarte pony die in stilstand altijd achteruit trapte
*vosje haha ja inderdaad een voskleurige pony en super snel
*bianca een pony kleur zwart
*kokkie een pittige fjord
*radja een pittige schimmel
*wervelwind ja dit was echt mijn kanjer (de 1ste pony van henz)
*turbo een witte pony
*nikkie een zwart paard
*hydalgo het paard van hendrik (later manege paard)
*robin een witte pony reed altijd met martingaal
ik weet er vast nog wel meer hoor dus als ik erop kom zet ik ze er wel bij...
Fritsiej schreef:*Norica *Angelica *Bolero *Felix *Edison *Roxyaisy *Wanda *Nandor *Santana *Omona *Lamour & Dastella (paarden voor de leiding.. geloof ik) Dat zijn ze die ik der nog bij kan verzinnen
Pony's
*Isabella *Arabel *Igor-m *Igor *Vico *Rowan(Sylvester) *Bruno(nieuwe haflinger) *Mathador * Astrix & Oblix (haffies die de kar tekken op dagtoch..Toch?) * Valencia * Sandy(of is ze zal gezegt?) *Bob *Wiliam *Binky *Fury *Manolito *Bianco(WelshxBelg) *Pluim
Barrie schreef:@Fritsiej: Mijn zusje heeft ook 1 van de kampen op Danny gereden en was ook erg enthousiast over haar! Ze ziet er wel een stuk ouder uit op jouw foto's (wat wil je als je al zo'n 7 jaar niet meer geweest bent).
En van de namen die jij noemt, komt ook een aantal bekend voor. Alleen zijn het misschien niet meer dezelfde paarden (aangezien jij een nieuwe Haflinger Bruno noemt; er was ook een Bruno tijdens ons eerste kamp, dus zo'n 11/12 jaar geleden).
Barrie schreef:Misschien dat Hydalgo soms meereed (ik kan mij eerlijk gezegd niet echt herinneren of hij bij ons meeliep). Ditzelfde was volgens mij het geval met Iserlohn. Ik heb daar ook een paar keer op gereden (vond het een leuk paard om te rijden!), maar hij liep lang niet altijd mee tijdens ruiterkampen, althans, voor zover ik mij kan herinneren.
Fritsiej schreef:
Miranda en Dastella.. met de dagtocht..
Vico..
Vlnr op de voorgrond: ik en Danny.. Dewi en Apollo.. Mascha en Misty
Vlnr daarachter: Marino en Bianca
Chevalie en Danny
Misty
Marino
Rowan/Sylvester
Danny![]()
Ik dacht laat ik eens even wat foto plaatsenHopelijk vinden jullie ze leuk om te zien!
Ze zijn van de afgelope jaar. Meeste van de herfst en andere van de zomer