Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
en je kunt ook je eigen paard meenemen en je doet leuke dingen en je hebt super leuke jonge mensen die het beglijden!:D
katie_hvjOuw schreef:hej hej
ik ben zelf 2 keer naar manege stal de Eik geweest in Holten dat was egt TOP!en je kunt ook je eigen paard meenemen en je doet leuke dingen en je hebt super leuke jonge mensen die het beglijden!:D
kus fleur
ps. BUNKER MII sgatJUh hvjOuw voor altijd (koop je ooit nog wel)
.....
jaimpjuh schreef:www.ervemeenderinkboer.nl dat is de site van het ponykamp in markelo! is echt de leukste kom er al jaren! is super tof daar.. zijn veel kinderen van jullie leeftijd de gemiddelde leeftijd is 13.. meestal tussen de 9 en 16!! echt super vet kamp
onlii_mii schreef:Ik weeet niet of iemand ervaring heeft met de Burght maar ik heb in ieder geval gehoord dat het net een strafkamp is...

maar..... heeft iemand o k ervaring met de treek hoeve ze zeggen dat dat net een strafkamp is je mag daar haast nix... is dat wel waar en heo is de ponykamp daar......
Cloverdale schreef:
!
nog met de mieden gaan bespreken maar narturrlijk zijn er nog wel meer nieuwe welkom of die er al staan
nienewiep schreef:onlii_mii schreef:Ik weeet niet of iemand ervaring heeft met de Burght maar ik heb in ieder geval gehoord dat het net een strafkamp is...
de Burght in Barneveld?? daar ben ik geweest en het was idd niet echt leuk maar een strafkamp.. nee dat nou ook weer niet.. het was wel zo dat het meer een spelletjes kamp was dan een pony kamp ik heb in 3 dagen maar 2 uur gereden..