Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
RakkerTwanko schreef:Napoleon staat trouwens heel zielig in n te kleine smerige stal op Schanswijk..
Het is nu een eigen pony en hoeft iig niet meer in de manege lessen te lopen
Rohol schreef:Jessica is naar de slacht
Jorie schreef:Jeroentje heeft nog een tijd op HC Rottemeren gestaan. Hij is van Ramon en Kim en die hebben hem nog steeds. Hij staat ergens op het land pensioen te vieren.
Jessica staat bij een goede vriendin van mij en die staat ook lekker buiten met een shet van haar pensioen te genieten. Zaten zelf papieren bij haar, ze is nu iets van 24 jaar. Krijgt een grijs koppie maar is verder nog super fris en fruitig.
Van de paarden weet ik ook wel het een en ander maar die ken jij niet denk ik.
RakkerTwanko schreef:Napoleon staat trouwens heel zielig in n te kleine smerige stal op Schanswijk..
Plucker schreef:Staat King- Kong er ook nog?!
Die is gek op springen hij heeft ik dacht M, of Z gesprongen!!!
Hij kan gemeen zijn maar ja hij weet ook altijd wel of je wel of niet bang van bent en ben je bang bereid je dan maar voor op een flinke bok... hahaha king kong ken ik als geen ander.
sylv_n_ schreef:hoi ro
wat dacht je ik plaats maar eens wat foto's![]()
leuk hoor
groetjes
RakkerTwanko schreef:Hey Robin!
Aagh leuk die foto's!
PrideDignity schreef:Ik heb er ook een hele tijd gereden, vind het echt jammer dat hij failliet is gegaan!
Ik las hier ergens dat Jessica naar de slacht is..
Maar voor zover ik weet is dat niet zo hoor, de moeder van een vriend van me is de eigenaresse ervan..
Maar ik zal het morgen eens navragen..