Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Cer schreef:Er ligt daar toch ook iets in de buurt wat Trevijn oid heet? Of is dat geen manege?
Rachacha schreef:Geeft niet hoor, moest het zelf ook even kwijtIk respecteer andermans mening
Bwah ik kan RCP gewoon echt niet uitstaan... En wat was er ookalweer met surprise gebeurd? (niet cynisch bedoeld, ik weet het echt niet precies) *Ik heb dus gehoord* dat ie in prikkeldraad vast was komen te zitten, niet meer bereden kon worden en verkocht werd. Laat staan dat ze wisten dat Gipsy drachtig was. Maar meen je dit nou echt allemaal? Vind je serieus dat Smit meer op geld uit is dan RCP? Ik kan het echt niet geloven... En Auke is inderdaad niet de liefste van stal, maar vals zeker niet. Bij ons mag je tenminste de stal in, en hangen er geen bordjes met "Pas op, niet deze stand in komen!" of zoiets (heb ik een keer bij een manegepony van RCP zien hangen, weet niet meer bij wie). En ik heb een pony verzorgd die daar vandaan kwam, als ex-manegepony. Sonja, weet niet of je die nog kent. Benen zaten vol met mok. Enz, enz, enz.
Cer schreef:Er ligt daar toch ook iets in de buurt wat Trevijn oid heet? Of is dat geen manege?

Ktje schreef:we gaan maandag de 27e voor het eerst een les rijden bij RCP, dus nog even afwachten....
die bonte pony die in de eerste paarden stand staat is van mij
ik rijd op maandag altijd mee in de les van half 7 tot half 8...en ga meestal rond half 9 naar huis dus misschien zie ik je nog wel!!!
alhoewel ze in een film speelde