Mensen die op manege de Rekkendonken rijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 11:21

Ik rijd er niet, maar Harvey is vroeger mijn eigen paard geweest.
Ik ga er nog een paar x per jaar kijken.

Ik moest hem 8 jaar geleden verkopen, omdat hij hoefkatrol had en niet meer geschikt was voor de wedstrijdsport. Hij was vroeger echt een goed paard! Ik heb L2 (was toen 4 jaar oud) met hem gereden en op alle wedstrijden was hij 1ste of 2e.......ik vind jammer dat hij niet meer geschikt was voor de wedstrijdsport....het was een superbeest met een gouden karakter!

Ze zorgen daar wel super voor de manegepaarden!

Eva_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 14:06

listiglistje schreef:
Ik rijd er niet, maar Harvey is vroeger mijn eigen paard geweest.
Ik ga er nog een paar x per jaar kijken.

Ik moest hem 8 jaar geleden verkopen, omdat hij hoefkatrol had en niet meer geschikt was voor de wedstrijdsport. Hij was vroeger echt een goed paard! Ik heb L2 (was toen 4 jaar oud) met hem gereden en op alle wedstrijden was hij 1ste of 2e.......ik vind jammer dat hij niet meer geschikt was voor de wedstrijdsport....het was een superbeest met een gouden karakter!

Ze zorgen daar wel super voor de manegepaarden!

Wat geweldig om dit te horen!
Als klein meisje, durfde ik alleen Harvey buiten in de paddock te zetten enzo. Die is altijd zo lief

listiglistje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 14:36

Leuk om te horen....doet me wel goed!

Ik heb goede herrinneringen aan hem.....mijn eerste grote paard. Daarvoor heb ik drie pony's gehad. ik heb hem als 3 jarige gekocht zelf zadelmak gemaakt en ingereden. Daarna ging het echt als een speer op wedstrijden. Zelfs zijn eerste officiciële wedstrijd was hij meteen eerste met 2 winstpunten.
In de omgang was hij ook altijd superlief. makkelijk in het bos en op concour. En dat voor een saros xx!!!!

Toen hij op zijn vijfde pijn begon te krijgen kwam er verzet. Maar ja daar kon hij natuurlijk niets aan doen(hoefkatrol )
Er zit geen werkelijk geen kwaad in hem! Ik ben blij dat hij op de Rekkendonken zijn dagen mag slijten en destijds niet naar de slager is gegaan (zoals iedereen toen aanbeveelde ).....maar dat was ook mijn keuze! blijkt dus een goede keuze te zijn geweest!

Echt een schat...ik heb hem een paar maanden geleden nog gezien.....hij ziet er goed uit!

Char_elle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 19:13

Harvey is echt een schat heb 2 weken geleden nog op hem gereden en hij zit er idd goed uit

Fleurtje100

Re: Mensen die op manege de Rekkendonken rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 19:19

Toby schreef:

Kent iemand Ingmar nog? Hij was van Miranka en werd op een gegeven moment verkocht. Hij was een bruin paard, heel lief! Ik ben benieuwd hoe het met hem gaat.

Toevallig dat ik hier terecht kom... Op mijn vorige pensionstal staat een Ingmar die van Miranka afkomt. Bruin, rond de 1,68 en wit voetje ergens? Het gaat in ieder geval goed met hem, komt iedere dag op de wei en word dresuurmatig gereden en in het bos. Vroeger heeft ze er M1/M2 mee gereden dacht ik.

Toby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 12:11

Citaat:
Toevallig dat ik hier terecht kom... Op mijn vorige pensionstal staat een Ingmar die van Miranka afkomt. Bruin, rond de 1,68 en wit voetje ergens? Het gaat in ieder geval goed met hem, komt iedere dag op de wei en word dresuurmatig gereden en in het bos. Vroeger heeft ze er M1/M2 mee gereden dacht ik.

Wat leuk!!!
Dat moet hem zijn inderdaad!
Hij is echt zoooo lief !!!

Ik PB je binnenkort even.

sidneylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-05 18:56

sidneylover schreef:
Bobbielover schreef:
Weet iemand of Zebra de manege al in is?

Hoezo heeft zeepie weer eens iets uitgespookt ? ben erg benieuwd naar je reactie ik heb zeepie al weer een tijd niet meer gezien, dus het word tijd dat ik weer eens langskom

?????????????????????????

Char_elle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 09:53

woensdag stond zebra gewoon en de stal

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 15:55

ben een paar jaar geleden hier op ponykamp geweest, heb toen op verschillende pony's/paarden gereden:
Bonjorno, Linda, Tinka, Barry, Robbie, Sissie, Nordan, Inghild
Nordan was echt wel de topper, maar geloof dat die ook al een hele tijd weg is.. (was de vader van Doerak geloof ik)

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 17:30

Sidney, Ik geloof dat ik ooit tegen jou gereden heb ik de M1 of M2, buiten bij de rekkendonken. Reed jij toevallig met wieltjes *stiekem*?
En een dekje met van die puntjes aan de achterkant?

Leuke pony vond ik dat!

Char_elle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 17:39

melanie__b schreef:
ben een paar jaar geleden hier op ponykamp geweest, heb toen op verschillende pony's/paarden gereden:
Bonjorno, Linda, Tinka, Barry, Robbie, Sissie, Nordan, Inghild
Nordan was echt wel de topper, maar geloof dat die ook al een hele tijd weg is.. (was de vader van Doerak geloof ik)

Ja Nordan is al een tijdje weg en is idd de vader van Doerak. En Bonjorno is er ook al een hele tijd niet meer en linda ook niet de rest nog wel

sidneylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 18:04

Emeraldo schreef:
Sidney, Ik geloof dat ik ooit tegen jou gereden heb ik de M1 of M2, buiten bij de rekkendonken. Reed jij toevallig met wieltjes *stiekem*?
En een dekje met van die puntjes aan de achterkant?

Leuke pony vond ik dat!

Dat kan wel kloppen maar ik reed niet stiekem met wieltjes want dat was alleen bij het losrijden, we hebben toen even nagevraagd of het mocht maar dat wisten de jury's niet dus heb ik ze toch maar omgewisseld voor m'n andere sporen. Toen reed ik dacht ik echt een slechte wedstrijd of niet ?

Char_elle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 19:25

@sidneylover volgens mij was ik daar ook op die wedstijd (toen was ik op ponykamp kan dat )

sidneylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 20:33

ja dat kan wel maar wie ben jij ?

Eva_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:34

[quote="sidneylover"]
Hoezo heeft zeepie weer eens iets uitgespookt ? ben erg benieuwd naar je reactie ik heb zeepie al weer een tijd niet meer gezien, dus het word tijd dat ik weer eens langskom
[/qoute]

Nee, ik dacht dat ik gehoord had dat Zebra in de manege ging, omdat Rinke te groot was.

Mitnait

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:38

Hai, ik zag dit topic en ik kan het niet laten deze vraag te stellen:

Heeft iemand mijn paard gekent?

Ze heeft er een tijdje gestaan. Het was een schimmel en haar echte naam is Mitnait, ze is niet erg groot, 161. Ze heeft ook een gek lipje.(stukje eruit)

Zoja, hoe was ze daar?

gabyfedde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:42

Ik ben daar ook op Ruiterkamp geweest. Was erg leuk. Heb die week op Khalief gereden. Vriendin van mij reed op Lodewijk. Miranka trainde op dat moment het Paralympics team. Lodwijk heeft met Gert Bolmer meegedaan aan veel wedstrijden.

sidneylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 21:27

Bobbielover schreef:
sidneylover schreef:
[/qoute]

Nee, ik dacht dat ik gehoord had dat Zebra in de manege ging, omdat Rinke te groot was.

Weet je dit zeker ??????????????????????

Char_elle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 19:47

ik heb er niks van gehoord dat zeepie mee ging rijden en sidneylover ik ben Charelle

Eva_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 20:50

sidneylover schreef:
Weet je dit zeker ??????????????????????

Nop.
Er wordt veel geroddeld op de manege hè.

rodalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 12:38

mijn pony staat daar nu ook namelijk mareno!!
ik heb zelf nu alweer 5,5 jaar les van miranka!!
3 jaar geleden ofzo kwamen we er achter dat mareno hooi en stro allergie had en niet meer geschikt was voor de wedstrijdsport. toen hebben wij gevraagd aan hun of ze mareno konden gebruiken als manegepony. zoals jullie zien staat ie er nog steeds. ben super blij dat hij daar staat, ik zie hem nog ongeveer elke maand. want ik kom met mijn paardje elke maand daar wedstrijd rijden.
ik hoop dat jullie allemaal veel plezier mogen beleven aan mareno en zijn streken

Char_elle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 15:35

rodalover schreef:
mijn pony staat daar nu ook namelijk mareno!!
ik heb zelf nu alweer 5,5 jaar les van miranka!!
3 jaar geleden ofzo kwamen we er achter dat mareno hooi en stro allergie had en niet meer geschikt was voor de wedstrijdsport. toen hebben wij gevraagd aan hun of ze mareno konden gebruiken als manegepony. zoals jullie zien staat ie er nog steeds. ben super blij dat hij daar staat, ik zie hem nog ongeveer elke maand. want ik kom met mijn paardje elke maand daar wedstrijd rijden.
ik hoop dat jullie allemaal veel plezier mogen beleven aan mareno en zijn streken

ECHT IS MARENO VAN JOUW GEWEEST GAAAAAFFFF sorrie ik vind mareno zoooo'n schatje en heb er ook heel vaak op gereden maar jammer genoeg mag ik er in de les niet meer op want ik rijd voortaan op de paarden. Echt zielig dat je hem daar moest laten

Groetjes Charelle

rodalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 20:00

tja ik had hem zelf ook liever gehouden maar ik weet dat hij daar de beste zorg die hij kan krijgen krijgt. dus dat maakte het iets minder moeilijk maja nog k*t!!
maja ik werd er ook al aan de grote kant voor had nog een half jaartje ofzoiets met hem te gaan maja zo'n afscheid is ook niks hij begon net goed te presteren in de sport maja je kunt niet alles hebben!!
ik heb nu een heel leuk paardje staat ook op bokt bij horses at work!! roda @ dubbele longe ik weet niet hoe ik door moet linken dusja
veel plezier daar he kom maandagavond 12 december mijn M1 debuut maken spannend

Char_elle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 18:23

Ik heb woensdag nog gereden en ik mog op Harvey gaaaaf!!!

Eva_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 18:47

Mareno is zoo lief!
Ik heb super veel wedstrijden met hem gewonnen op ruiterkamp. En hij was de hele week van 'mij'

Als jij nog leuke fotos wilt van Mareno, moet je me even pb-en!