Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

).
scooby schreef:BTW, als het mag, vraag ik me ook af wat jullie er van vinden dat er manegefoto's worden geplaatst, zonder evt. toestemming van de eigenaar van zo'n manege?
Markvniel schreef:Dat je als verzorgster foto's plaats vind ik ook niet gek! Denk dat de eigenaar het zelfs leuk zou vinden als er nog iemand zo trots is op zijn/haar paard/pony.
Wat wel vervelend is als verzorgsters gaan schrijven MIJN paard/pony of idd medische adviezen!(Zelf ervaring helaas met verzorgster die zich niet aan afspraken hield) Daar voor vind ik moet je bij de eigenaar zijn want die heeft daar misschien zelf ervaring mee al uit het verleden! Dat je het als verreiking van je kennis gebruikt is natuurlijk niet erg maar probeer het niet uit op het paard zelf zonder toestemming/overleg van de eigenaar!
aminah schreef:de eigenaar van mijn verzorgpaard weet nog net wat een paard is hehe dus aan hem heb ik niet zoveel.
vraag meestal aan een vriendin of bij ons op de manege als ik ergens tegen aan loop.
stuur wel gewoon foto's naar hun maar deze site niet echt.
.
)
)
soms wel jammer, maar meestal wel lekker, hij heeft ook geen computer of iets, maar vragen over bijv. die schimmel zou ik wel eerst aan hem vragen. En ik vraag altijd alles aan de eigenaresse van mijn andere verzorgpaard, en ik heb pas weer nieuwe
die staat in zuid-beijerland (of zoiets) een groepiej belgen waar we allez mee mogen doen

Waterkippie schreef:aminah schreef:de eigenaar van mijn verzorgpaard weet nog net wat een paard is hehe dus aan hem heb ik niet zoveel.
vraag meestal aan een vriendin of bij ons op de manege als ik ergens tegen aan loop.
maar dat overleg je dan toch op z'n minst met de eigenaar?
want ik zou het als eigenaar niet leuk vinden als er maar van alles geprobeerd zou worden als jij ergens tegen aan loopt zonder dat aan mij te vertellen. Ookal zou ik geen verstand hegad hebben van paarden, vind het gewoon niet netjes! je mag wel op iemand anders zijn paard rijden, hoeveel verstand hij heeft maakt niet uit, ik vind dat je het eerst net de eigenaar moet overleggen zodat die op de hoogte is en dan pas advies moet inwinnen
) Bobbielover schreef:Wijdeven weet eigenlijk niet dat ik er foto's opzet, ik denk dat hij dat ook niet erg zal vinden.
Wel weet hij als ik advies vraag hier aan bokt, bijvoorbeeld toen silvana iets heel raars in haar huid had zitten en we niet wisten wat er was, heb ik gezegt, zal eens wat vragen een manege en bokt enzo! Als Wijdeven het dan niet weet hè! Maar meestal, belt hij heel snel die dierenarts, hij is zo bezorgt
oef)