Ik vind het een hele leuke manege, en vooral ook leuke paarden en een hele mooie omgeving.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en een nieuw paardje die ik mocht uitproberen...weer fantastische week gehad...

Of ik ook daadwerkelijk die datum kan moet nog blijken, omdat ik contact heb via de mail en duurt dus wel even voordat ik bericht terug heb denk ik. Annetje schreef:Ik ga hoogst waarschijnlijk ook helpen met het begeleiden van de ponykampen daar dit jaar
Ik ben er nog nooit geweest, maar heb gereageerd op een advertentie van hun. Er waren nog een paar data over waar nog mensen nodig waren. Ik heb vandaag gezegd dat ik graag de week van 31 juli zou helpen en misschien ook nog de week van 3 juli, maar die tweede datum moet ik nog even bekijken, omdat ik dan officiël nog geen vakantie hebOf ik ook daadwerkelijk die datum kan moet nog blijken, omdat ik contact heb via de mail en duurt dus wel even voordat ik bericht terug heb denk ik.
tot 6 Augustus
Manuutje1990 schreef:Haha, loveramona ook al zie ik!Haha, ik ga in de week van 31 Juli daar op kamp.tot 6 Augustus

Annetje schreef:Manuutje1990 schreef:
Haha, ik ga in de week van 31 Juli daar op kamp. tot 6 Augustus
Haha, loveramona ook al zie ik!
kijk maar uit jullie!
weet iemand of die 2 pony's er nog zijn en hoe het met ze gaat?