The Woody Ranch

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

marina

Re: The Woody Ranch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 23:26

Ik ga van 20-29 augustus.
We zijn ind december wezen kijken, ziet er leuk uit daar, Ik neem een fiets mee voor naar de wei. Ik heb dr zo veel zin in.
Boeflover: je zit zowat in de bossen volgens mij...
we gaan met zn 5ven in de pipowagens

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 13:23

gezellig.
weten jullie toevallig of je er ook fietsen kunt huren, dat is mn ma nog vergeten te vragen..

dakota

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 20:27

Jits schreef:
Ik ga met twee stalgenoten naar de Woody Ranch, 12 t/m 15 augustus. De paarden staan overdag in de wei en 's avond op stal. Heb er zin in!

Dan zullen we je vast wel zien daar wij (Cinzano, Jaimpiej, Andor en Dakota) gaan van 13 t/m 20 augustus.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 19:36

is het overigens verplicht om zo'n toegangskaart tot die natuurgebieden te kopen idbv de woody ranch??
of kun je daar ook gewoon terecht met alleen je ruiterbewijs??

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 08:15

volgens mij is een ruiterbewijs genoeg

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 10:31

Ook zonder ruiterbewijs kan je overal komen. Wij hebben vorig jaar 3 dagtochten gemaakt, en we zijn nooit in een gebied geweest waar je een ruiterbewijs voor nodig had.

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 18:17

marina schreef:
Ik ga van 20-29 augustus.
We zijn ind december wezen kijken, ziet er leuk uit daar, Ik neem een fiets mee voor naar de wei. Ik heb dr zo veel zin in.
Boeflover: je zit zowat in de bossen volgens mij...
we gaan met zn 5ven in de pipowagens

heeej ik ga met een vriendin 20-24 dus ga jou meeten!!! we gaan met ijslander en kwpner.. alleen mijn 1e ijslander met wie ik wilde gaan loopt nog steeds niet goed rad dus misschien mijn jonge peerd mee haha word wat!

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 18:09

He cool!!! Gaan we een daggie met zn alle rijden okai?
Leuk zeg

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 18:20

ja das leuk! met wat voor paarden komen jullie? alleen ons probleem is dat de paardjes weinig conditie hebben dus misschien kort ritje doen

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 22:43

2 tuigers, een quarter, een arabiertje en een nrpser.
Onze zijn juist helemaal in topvorm
We zien wel !

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 11:05

was de bedoeling dat die van ons ook in topvorm zouden zijn maar helaas, beetje pech dit jaar... blessures!

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 12:05

Citaat:
Dan zullen we je vast wel zien daar wij (Cinzano, Jaimpiej, Andor en Dakota) gaan van 13 t/m 20 augustus

Gezellig!

Onze paarden staan overdag in de wei en 's nachts op stal. Alleen zaterdagnacht hebben we een probleem, want dan hadden ze één stal te weinig. En één van onze paarden heeft een allergie voor die vliegjes, vooral in de namiddag/avond/nacht dus die kan 's nachts niet in de wei. Mijn paard kan weer niet zonder dat paard, en dat derde paard kan weer niet alleen in de wei. Hopelijk komt er dus toch nog een stal vrij, zodat één van ons niet eerder naar huis hoeft.

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:04

Jits schreef:
Onze paarden staan overdag in de wei en 's nachts op stal. Alleen zaterdagnacht hebben we een probleem, want dan hadden ze één stal te weinig. En één van onze paarden heeft een allergie voor die vliegjes, vooral in de namiddag/avond/nacht dus die kan 's nachts niet in de wei. Mijn paard kan weer niet zonder dat paard, en dat derde paard kan weer niet alleen in de wei. Hopelijk komt er dus toch nog een stal vrij, zodat één van ons niet eerder naar huis hoeft.

Nou dan denk ik dat je "probleem" al is opgelost, zou maar even bellen naar de Woody Ranch als ik jou was.
Wij hadden namelijk in eerste instantie 4 boxen per dag gereserveerd voor de nachten en overdag in de wei, maar aangezien onze paarden nu ook dag en nacht op de wei staan hebben we 2 stallen gecanceld, dus als het goed is hebben ze dat weekend dat jullie er zijn weer twee boxen over en aangezien wij exact 13 augustus aankomen (de dag waarop jullie eerst boxen tekort hadden) zou het moeten betekenen dat ze er nu weer 2 over hebben.

Probleem opgelost

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:34

Citaat:
Nou dan denk ik dat je "probleem" al is opgelost, zou maar even bellen naar de Woody Ranch als ik jou was.
Wij hadden namelijk in eerste instantie 4 boxen per dag gereserveerd voor de nachten en overdag in de wei, maar aangezien onze paarden nu ook dag en nacht op de wei staan hebben we 2 stallen gecanceld, dus als het goed is hebben ze dat weekend dat jullie er zijn weer twee boxen over en aangezien wij exact 13 augustus aankomen (de dag waarop jullie eerst boxen tekort hadden) zou het moeten betekenen dat ze er nu weer 2 over hebben.

Probleem opgelost

Dat zou heel mooi zijn! Ik stuur ze wel even een e-mailtje.

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 20:57

Jits heb je inmiddels al iets gehoord? Heb je die extra box nog kunnen regelen?

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 09:40

Citaat:

Ik heb gemaild maar nog niets gehoord.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 18:42

zaterdag ga ik weg...
helaas hebben ze dus rotweer afgegeven voor morgen t/m dinsdag, en we vertrekken dinsdag alweer weet iemand een site van het weer van alleen de veluwe(apeldoorn ofzo..)?? hopelijk valt het nog mee, wat regen vind ik niet erg, maar onweer dus wel. (en moet zeggen dat het ook niet echt leuk is om 25 km te rijden in een plensbui...)

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 22:07

Jits schreef:
Citaat:

Ik heb gemaild maar nog niets gehoord.

wij hebben ze vorige week ook al ergens over gemaild zonder reactie

Boeflover: sterkte

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 08:30

Oh wat raar joh, ik heb ze afgelopen weekend nog een mail gestuurd betreft de factuur en kreeg diezelfde middag nog antwoord

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 13:20

Citaat:
Oh wat raar joh, ik heb ze afgelopen weekend nog een mail gestuurd betreft de factuur en kreeg diezelfde middag nog antwoord

We gaan maar even bellen

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 16:01

Citaat:
We gaan maar even bellen

't Is geregeld! Nu hopen dat het weet een beetje meezit!

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 19:44

Ja dat hopen wij ook, zonder regen zou wel lekker zijn.

dakota

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 21:52

Met regen kunnen we lekker lang wachten tot de paarden droog zijn, zodat we kunnen gaan rijden. Opdrogen moeten we dan alleen doen met zn 3en in 1 stal . En als het gaat onweren dan zullen we het ook gezellig krijgen in die ene stal . Ik hoop echt dat we onze 'reserve' stal niet nodig hebben!

Ik hoop geen regen, geen onweer maar ook zeker geen hitte!
Doe mij maar 20 graden, bewolkt en af en toe zon

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 12:34

Citaat:
Doe mij maar 20 graden, bewolkt en af en toe zon

Dat is inderdaad ideaal buitenrij-weer!

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 18:18

ik ben weer terug van de woody ranch het was echt heel erg leuk, schitterende bossen. (vooral kootwijkerzand vond ik super) je kunt er echt uren rijden (tip; volg de veluwe trail, dan verdwaal je niet )

helaas ginen we gisteren op de terugweg nog rijden op kootwijkerzand, daar kon ik eerder niet naartoe omdat ik toen met een shet + karretje reed en het te mul voor die shet was om daarnaartoe te gaan) dus paard in de trailer en daar er weer uit. heb er heerlijk gereden, maar helaas was toen we terugkwamen 2 autoruiten ingeslagen!!! er zitten blijkbaar veel illegalen, dus tip; parkeer je auto dus nóóít volgeladen ergens anders behalve de woody ranch(of iets waar je zelf zicht op heb), ook al waren er wel veel auto's op die parkeerplek, niemand had helaas wat gezien...