We zijn ind december wezen kijken, ziet er leuk uit daar, Ik neem een fiets mee voor naar de wei. Ik heb dr zo veel zin in.
Boeflover: je zit zowat in de bossen volgens mij...
we gaan met zn 5ven in de pipowagens
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Jits schreef:Ik ga met twee stalgenoten naar de Woody Ranch, 12 t/m 15 augustus. De paarden staan overdag in de wei en 's avond op stal. Heb er zin in!
wij (Cinzano, Jaimpiej, Andor en Dakota) gaan van 13 t/m 20 augustus. marina schreef:Ik ga van 20-29 augustus.
We zijn ind december wezen kijken, ziet er leuk uit daar, Ik neem een fiets mee voor naar de wei. Ik heb dr zo veel zin in.
Boeflover: je zit zowat in de bossen volgens mij...
we gaan met zn 5ven in de pipowagens

! Citaat:Dan zullen we je vast wel zien daar wij (Cinzano, Jaimpiej, Andor en Dakota) gaan van 13 t/m 20 augustus
Jits schreef:Onze paarden staan overdag in de wei en 's nachts op stal. Alleen zaterdagnacht hebben we een probleem, want dan hadden ze één stal te weinig. En één van onze paarden heeft een allergie voor die vliegjes, vooral in de namiddag/avond/nacht dus die kan 's nachts niet in de wei. Mijn paard kan weer niet zonder dat paard, en dat derde paard kan weer niet alleen in de wei. Hopelijk komt er dus toch nog een stal vrij, zodat één van ons niet eerder naar huis hoeft.
Citaat:Nou dan denk ik dat je "probleem" al is opgelost, zou maar even bellen naar de Woody Ranch als ik jou was.
Wij hadden namelijk in eerste instantie 4 boxen per dag gereserveerd voor de nachten en overdag in de wei, maar aangezien onze paarden nu ook dag en nacht op de wei staan hebben we 2 stallen gecanceld, dus als het goed is hebben ze dat weekend dat jullie er zijn weer twee boxen over en aangezien wij exact 13 augustus aankomen (de dag waarop jullie eerst boxen tekort hadden) zou het moeten betekenen dat ze er nu weer 2 over hebben.
Probleem opgelost
Citaat:Jits heb je inmiddels al iets gehoord? Heb je die extra box nog kunnen regelen?
weet iemand een site van het weer van alleen de veluwe(apeldoorn ofzo..)?? hopelijk valt het nog mee, wat regen vind ik niet erg, maar onweer dus wel. (en moet zeggen dat het ook niet echt leuk is om 25 km te rijden in een plensbui...) 
Jits schreef:Citaat:Jits heb je inmiddels al iets gehoord? Heb je die extra box nog kunnen regelen?
Ik heb gemaild maar nog niets gehoord.

Citaat:Oh wat raar joh, ik heb ze afgelopen weekend nog een mail gestuurd betreft de factuur en kreeg diezelfde middag nog antwoord
Citaat:We gaan maar even bellen
. En als het gaat onweren dan zullen we het ook gezellig krijgen in die ene stal
. Ik hoop echt dat we onze 'reserve' stal niet nodig hebben!
Citaat:Doe mij maar 20 graden, bewolkt en af en toe zon
het was echt heel erg leuk, schitterende bossen. (vooral kootwijkerzand vond ik super) je kunt er echt uren rijden
(tip; volg de veluwe trail, dan verdwaal je niet
)