Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik reed op Heliese (paard, vos), maar die is er al een paar jaar niet meer volgens mij.
Maar als troost mocht ik het jaar erna het kamp nog eens inhalen 
(Dan zal ze nu een jaar of 27 zijn?) danielle1994 schreef:De leiding is inderdaad verschillend, maarja . Het was seker jessica die voor onrust zorgde XD.

:D

Traiectum schreef:Bedankt voor je antwoord!
Wat jammer van Blacky zeg! Daar heb ik als klein hummeltje m'n eerste ponykamp op gereden.
En wat bedoel je precies met "Robbedoes is er al jaren niet meer": verkocht of overleden?

gartiry schreef:Sorry voor het omhoog halen van dit topic, maar om voor deze vraag nu een nieuw topic te starten ...
Ik zou heel graag willen weten hoe het is met Jessica het was vroeger mijn paard peer had haar aan mij verkocht. Haflinger en heeft een witte bles, ( een kleine zwarte vlek op haar kont haha ) toen ik haar greeg was ze heel lief enzo ze is uiteindlijk maar paar weken bij ons geweest want paar rot jongens hebben vuurwerk in haar bak gegooit ik was toen zelf een goede ruiter maar het paardje is nooit meer hetzelfde geweest.
Ze begon heel agressief te doen en was niet handelbaar (gevaarlijk door bijna dood ervaring ) ik ben met haar terug naar peer gegaan en gevraagd om mij te helpen met haar dat is niet gelukt.
Toen kreeg ik youkie schat van een paard heel veel plezier mee gehad hij is aan ouderdom helaas overleden. Bijkbaar was hij stuk ouder dan in zijn papieren stond. Maar heb geen spijt van gehad was liefste paardje.
Het verbaasde mij dan ook toen ik mee ging kamp met mijn paard youkie (waar iemand anders op werd gezet waar ik niet blij mee was heel raar want het is mijn eigen paard) later is dat ook terug gedraaid. Het meisje tegen wie ik dat zei, dat het mijn paard was, geloofde mij niet eens echt stom.
Toen zag ik dat er op jessica gereden werd ik schok erg en ze was nog steeds argressief vond het raar dat ze haar op kamp mee liet doen peer zei dat het Jessica niet was daarna zei anderen mensen weer van wel ik snapte er niks van.
Daarom wil ik graag weten hoe het met haar is ?
die je eraf bokt en er vandoor gaat Quint haha hem heb ik nog ingereden nadat het kamp voorbij was. Na een tijd geeft die gewoon op als je er niet af krijgt dan is hij heel lief ;D
Ik vind erg te horen van Blacky ik had hem gekocht als hij niet te kein voor mij was opgeven moment werd ik te groot. Als ik hem kocht zou ik na paar maanden niet meer op mogen supper jammer.
Was ook mijn lievelings paard.
Wat ik nog als tip wil geven toen ik youkie kocht ik moest hem echt van alles leren echt een klus want op de manege lopen ze toch erg achterelkaar aan hij moest erg wennen aan alleen rijden. Ik denk dat je het zo ook veel beter en meer kan leren iniedergval ik ben er veel beter door geworden.
Groetjes Patricia.
.