mijn zus is er geweest en die vond het er ook heel leuk........deze rassen moeten er zijn
(hoeft niet persee)fjorden
ijslanders
shetlanders(zijn maf)
en uhm......mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mijn zus is er geweest en die vond het er ook heel leuk........
(hoeft niet persee)WildWings schreef:Ik ben op De Burght geweest, al 3x en vond 't echt super!
Dit jaar hoop ik weer te gaan/ als ik het geld ergens vandaan kan halen
www.deburght.nl

lijkt me helemaal te gek !! _mistique_ schreef:hallo,
welke ponykampen vonden jullie het leukst waar jullie geweest zijn (vertel aub een klein verhaaltje over het programma en de paarden)
ik zoek het liefst een westernkamp(maar hoeft niet)
en kamp waar je bijna geen les krijgt en met de pony''s gaat zwemmen,spelletjes doen,nachtrit,en lekker veel (buiten)rijden etc.
1 van deze rassen moeten ze wel hebben :
- tinker
- fries
- haflinger
- fjord
- palomino
- paint
ik hoop op leuke reacties (misschien met foto's)

er zijn Bretonse Trekpaarden en Selle Français (ofzo) en ook nog wat KWPNers dacht ik (maar weet niet zeker).
sppr leuk! ik ben er 2 keer geweest en dit jaar ga ik natuurlijk weer!! echt sppr leuk is het daar! Je doet echt sppr veel dingen met paard maar ook zonder! whhhaaha ik wou een kaartje gaan sturen naar me ouders dah ut echt leuk daar was enz. maar daar had ik nauwelijks tijd voor!!
De kinderen vond ik zowel bij het eerste als tweede ponykamp echt sppr aardig
ik heb een heleboel dikke vriendinnen erbij waar ik elke dag nog mee mail en msn!
Kijk eens op de site echt leuk hor;)[/list]

roompie schreef:_mistique_ schreef:hallo,
welke ponykampen vonden jullie het leukst waar jullie geweest zijn (vertel aub een klein verhaaltje over het programma en de paarden)
ik zoek het liefst een westernkamp(maar hoeft niet)
en kamp waar je bijna geen les krijgt en met de pony''s gaat zwemmen,spelletjes doen,nachtrit,en lekker veel (buiten)rijden etc.
1 van deze rassen moeten ze wel hebben :
- tinker
- fries
- haflinger
- fjord
- palomino
- paint
ik hoop op leuke reacties (misschien met foto's)
palomino is geen ras maar een kleur!