Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
boeflover schreef:ik denk dat het grootste voordeel is dat je een paard hebt wat veel gewend is, vaak zijn ze super verkeersmak.
maar idd, hij zal wel veel energie over hebben als je ineens overgaat van 3 uur lopen naar 1 uurtje. dus het lijkt mij slimmer om zo'n dier in een vakantie te nemen, zodat je alle tijd hebt om zn conditie wat af te bouwen voor je weer naar school/werk gaat..
gouda schreef:boeflover schreef:ik denk dat het grootste voordeel is dat je een paard hebt wat veel gewend is, vaak zijn ze super verkeersmak.
maar idd, hij zal wel veel energie over hebben als je ineens overgaat van 3 uur lopen naar 1 uurtje. dus het lijkt mij slimmer om zo'n dier in een vakantie te nemen, zodat je alle tijd hebt om zn conditie wat af te bouwen voor je weer naar school/werk gaat..
De mijne was dat destijds juist niet die kwam het erf zelden af. en toen ik hem kreeg was hij al 27 leer hem dan nog maar wat aan.
Marita schreef:Wat in mijn ervaring wel eens een probleem kan zijn, is dat een goed manegepaard meestal een paard is dat veel energie heeft. Als je hem dus minder vaak gaat rijden (en dat is in prive altijd zo, want wie rijdt er nou elke dag een paar uur)