Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
worstja schreef:hooi hooi..
tis een best wel groot probleem dat je heel de tijd word afgezeken terwijl je gewoon je best doet.. met dat beloven dat hebben ze allemaal.. ik verzorg ook 3 haflingers ( 1 van 9 1 van 2 en 1 van 1 ) maar bij die man verzorgde ik eerst een welsh ponytje en hij had belooft haar absoluut niet te verkopen.. dus wij um geloven een zadel gekocht hoofdstel deken enz enz.. allemaal gekocht mja hij had der dus voor de fok en ze was 3x gedekt en ze had dus 3 hengstjes gekregen.. en hij wou merries.. en toen kwam ik dus een x aan zeg die dat ze met der vuelen naar een veiling ging.. dus ik helemaal boos enzo want ik moes um dus van hem daar voor gaan rijden enzo.. nja uiteindluk toch gedaan enzo.. maarja vink natuluk nie leuk.. en hij heb ook van ja ik bou een bak en allemaal van dat soort dingen dus daar gewoon nix van aantrekken en als je buiten wil rijden dan doe je dat toch een x als hij op vakantie is ofso..(of gaat die dat nooit?) want dan ehb je gewoon alle tijd en niemand die der wat van kan zeggen.. of haal een x een vriendin met der paard derbij die een x langs komt rijden met haar *verzorg* paard ofso en zeg dan van alsk nou met haar ga rijden mag het dan wel enzo van die poppetjes zijn meestal ook bang dat je der af pleurt of dat die op hol gaat ofso...
Devica schreef:@ arie lover, misschien kan hij niet zo veeel met arie doen, omdat jullie er zo vaak zijn.
en je verzorgt het 3.5 jaar begrijp ik??? dan (denk ik dan!) heb je toch wel een beetje een idee van hoe hij is??????
misschien ligt het probleem, dat je samen met iemand anders verzorgd, of dat je weleens mensen mee neemt (lailapri)
stel je eens voor dat jij die man was, hoe zou jij reageren?/
(dit is echt niet banketstaaf bedoelt maar t is mijn reactie!)
xxiezz
worstja schreef:hooi hooi..
tis een best wel groot probleem dat je heel de tijd word afgezeken terwijl je gewoon je best doet.. met dat beloven dat hebben ze allemaal.. ik verzorg ook 3 haflingers ( 1 van 9 1 van 2 en 1 van 1 ) maar bij die man verzorgde ik eerst een welsh ponytje en hij had belooft haar absoluut niet te verkopen.. dus wij um geloven een zadel gekocht hoofdstel deken enz enz.. allemaal gekocht mja hij had der dus voor de fok en ze was 3x gedekt en ze had dus 3 hengstjes gekregen.. en hij wou merries.. en toen kwam ik dus een x aan zeg die dat ze met der vuelen naar een veiling ging.. dus ik helemaal boos enzo want ik moes um dus van hem daar voor gaan rijden enzo.. nja uiteindluk toch gedaan enzo.. maarja vink natuluk nie leuk.. en hij heb ook van ja ik bou een bak en allemaal van dat soort dingen dus daar gewoon nix van aantrekken en als je buiten wil rijden dan doe je dat toch een x als hij op vakantie is ofso..(of gaat die dat nooit?) want dan ehb je gewoon alle tijd en niemand die der wat van kan zeggen.. of haal een x een vriendin met der paard derbij die een x langs komt rijden met haar *verzorg* paard ofso en zeg dan van alsk nou met haar ga rijden mag het dan wel enzo van die poppetjes zijn meestal ook bang dat je der af pleurt of dat die op hol gaat ofso...
ArieLover schreef:En als de eigenaar der achter komt ?
Dan is het dag dag Danielle..
Ik doe het zowiezo niet, ik weet niet hoe Arie reageert op buiten.
De eigenaar voelt zich verantwoordelijk als er wat met mij gebeurd, omdat ie ongerust is.
xtwisterx schreef:Dat heb je snel opgelost Arielover, kun je ons misschien ook vertellen hoe je dat hebt gedaan?
ArieLover schreef:Ik heb gepraat en met succes !
Ik ben nu dus weer verder gegaan en hij houdt zich denk ik wel aan zijn afspraak
Ik blij
suusjuh_1503 schreef:ikzelf heb met een vriendin ook zo'n verzorgpony gehad waarvan de baas echt ONUISTAANBAAR was. in het begin was hij nog wel aardig en zo, en kreeg ik iedere week prive les van een mevrouw samen met een ander meisje, zij op het paard en ik op de pony. maar na een tijdje begon hij echt over alles te zeuren en hij had nog 2 andere paarden van ong. 1 jaar en van 2 (nu ongeveer drie). en hij ging echt veel te vroeg aan het werk met die paarden en iedereen zei er al wat van maar hij luisterde gewoon niet. op die manier heeft hij die paarden echt helemaal verwaarloost. en die pony waar ik altijd op reed heeft hij weggedaan(was echt een SUPERPONY!!begon net heel mooi aan de teugel te lopen). de rest van de paarden waren helemaal gek geworden je kon er echt niets mee doen. op ten duur ben ik eigelijk ook weggegaan. dat kwam niet omdat de baas zo erg was, als dat alleen het probleem was geweest was ik wel gebleven. maar meer om de paarden, die waren hel;emaal gek geworden.
maargoed dat was een heel verhaal
als ik jou was dan zal ik wel blijven en niets van die baas aantrekken, en een keertje goed met hem gaan praten en goede afspraken maken
veel plezier nog verder bij je verzorgpony