Leuk ruiterkamp?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:28

En ik ben het HELEMAAL met Menino eens.
Voor mij dus ook geen 'de bongerd' meer Tong uitsteken. Gelukkig

jen_iis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 13:58

verkaatje schreef:
Manege Laarbrug, voor het meenemen van je eigen pony betaal je niets extra`s.
Je rijdt elke dag een buitenrit en een les. Aan het einde van de week hem je Jumping Laarbrug.

weet jij nog wat meer over de laarbrug te vertelle ? ik wil er wel heen !!

jen_iis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 13:58

_Kruimeltje schreef:
En ik ben het HELEMAAL met Menino eens.
Voor mij dus ook geen 'de bongerd' meer Tong uitsteken. Gelukkig

wat is er dan mis met de bongerd ?

jen_iis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 14:00

Avanti_haf schreef:
De bongerd is gwoon een supermanege!! en iedereen die het daa nie mee eens is is gwoon blind, alles is daar supergoed verzorgd en ze laten de paarden opgezadeld staan.. ja zeg nou zelf.. wat is lekkerder voor een paard, de hele dag zadel op.. of de hele tijd op af op af op af, nou zeg het zelf maar!!. en de paarden gaan daar ook ELKE NACHT het land op.. dus ze staan maar af en toe in die stands om ff uit te rusten en de paarden die nie het land op moge (zomerexeem ofzo) krijgen een eigen vaste box met een lekkere laag stro. dus ik weet t nie hoor maar ik vind het een beetje duf als je het daar nog vreselijk vind... nou kusjes sanne

nou sorry hoor maar als ik het mag zeggen zou ik liever hebben op af op af op af op af !! de HELE dag je zadel op !! dat is toch gewoon zielig !! sory hoor maar eerst wilde ik er naartoe maar nu niet meer

jen_iis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 14:02

Menino schreef:
jen_iis schreef:
weet iemand of manege de bongerd goed is ?? ik hoor daar vage geruchten over ..

nee Lachen ik ben daar geweest... in een ander ponykamp topic heb even een verslag gedaan... zal het even voor je zoeken

oke thnQ ik ga er ook niet meer heen nu ik het zo hoor !! het lijkt me vresenlijk daar !

jen_iis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 14:03

Mariek87 schreef:
verkaatje schreef:
Manege Laarbrug, voor het meenemen van je eigen pony betaal je niets extra`s.
Je rijdt elke dag een buitenrit en een les. Aan het einde van de week hem je Jumping Laarbrug.

Laarbrug is echt lachen Ja Tenminste, ik heb gelachen daar Tong uitsteken

ik ga er ook heen van de zomervakantie en ik hep er ZOOOOOOOOOON zin in !!

Joskuh37

Re: Leuk ruiterkamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 19:46

In breda bij hoeve galderzicht is ook erg leuk.
lekker zo het bos ine n dicht bij een gave zwemplas.

kijk maar op www. mastbosruiters.nl

ikkie1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 15:24

in drenthe zit een vet leuke ben ik 2 jaar geleden geweest. ga er dit jaar weer heen.
site is www.gelebroek.nl

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 18:18

Stal Sintels in Breda. Super gezellig. Leuke paarden en pony's. Je bent heel de dag bezig. Rijden, spellentjes, dropping,zwemmen, softbal enz noem maar op

www.stalsintels.nl

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 18:27

Erve Meenderinkboer, in markelo
Is heeel erg leuk, ben er een keer geweest, je kan je igen pony meenemen, maar ook daar een pony "huren".
Je maakt elke dag een buitenrit, en het is gewoon ontzettend gezellig, je kan daar echt supermooi buitenrijden
De internetsite is: www.ervemeenderinkboer.nl

jen_iis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 21:21

Avanti_haf schreef:
De bongerd is gwoon een supermanege!! en iedereen die het daa nie mee eens is is gwoon blind, alles is daar supergoed verzorgd en ze laten de paarden opgezadeld staan.. ja zeg nou zelf.. wat is lekkerder voor een paard, de hele dag zadel op.. of de hele tijd op af op af op af, nou zeg het zelf maar!!. en de paarden gaan daar ook ELKE NACHT het land op.. dus ze staan maar af en toe in die stands om ff uit te rusten en de paarden die nie het land op moge (zomerexeem ofzo) krijgen een eigen vaste box met een lekkere laag stro. dus ik weet t nie hoor maar ik vind het een beetje duf als je het daar nog vreselijk vind... nou kusjes sanne

ik zou het daar niet leuk vinden omdat ik het zielig vind! en ik ben dus niet blind..

Hietboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 11:47

Hallo ook wij organiseren al meer dan 20 jaar ruiterkamp in markelo, op onze site kan je een impressie krijgen. Wees er snel bij want het loopt al aardig vol groeten van Niek

Hietboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 11:48

hexodrien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 23:26

Manege Galderzicht in Breda. echt superleuk en niet duur. Gave buitenritten iedere dag, zwemmen met de paarden, hele week je eigen pony verzorgen, springen en dressuur, mennen, kampvuur, gezellige barbeque en nog veel meer gave dingen. kijk op www.mastbosruiters.nl
je kunt je eigen pony (vol pension) meenemen voor maar 30 euro per week

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 23:37

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 14:01

kijk op ponykamp.tk

staan ze bijna allemaal

onder provincies

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 14:56

Ik ben zelf een jaar naar de hoeven in Elst geweest. Vond het wel leuk, maar niet super ofzo. Ben ook een jaar naar hippago in elim (drente) geweest. Dat was wel erg leuk vond ik!! www.hippago.nl
De manege waar ik rijd geeft ook kampen deze zomer! Ook erg leuk... www.psc-lichtenvoorde.nl

marinkalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 16:06

kijk eens op www.leschevaux.nl daar is het echt zo tof!!! Hyper! Hyper! Ja Ja

het ligt in drenthe in buinen

ze hebben er huisjes verhuur,paardrijles,springles,ponykampen en nog veel meer! Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 20:10

Ik ben nog nooit op de Bongerd geweest, maar als ik het zo hoor.. de hele dag zadel op, en die opmerking dan tegen Renske.. sorry hoor maar dat kan dus echt niet Scheve mond

Van Loon ben ik geweest, kan ik ook niet aanraden.. vond de verzorging van de paarden ronduit slecht (drukkingen, maar één borstel, er werd een paard met een stok geslagen, staan allemaal op elkaar etc.. vooral de pony's, grote maten en paarden gaan dan nog wel) Maar het is daar wel gezellig; maarja.

En De burght is suuuper *hartje Tong uitsteken Heb me daar al 3x vermaakt! www.deburght.nl

Maya1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 16:51

ej! Ik ben al een tijd op zoek naar een leuk ponykamp, maar ik kan niks vinden (te duur, of ik ben te jong enz.) En toen vond ik deze site en hier heb ik een heleboel leuke kampen gevonden! Mij lijkt de burght en les chevaux wel leuk! Raden jullie me nog andere kampen aan??
De bongerd lijkt me helemaal niks!! Je laat je paard toch niet heel de dag met een zadel op staan! Dat doe je toch niet!!!
Alvast bedankt!
xxx Maya

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 14:09