Voor mij dus ook geen 'de bongerd' meer
. Gelukkig Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
verkaatje schreef:Manege Laarbrug, voor het meenemen van je eigen pony betaal je niets extra`s.
Je rijdt elke dag een buitenrit en een les. Aan het einde van de week hem je Jumping Laarbrug.
_Kruimeltje schreef:En ik ben het HELEMAAL met Menino eens.
Voor mij dus ook geen 'de bongerd' meer. Gelukkig
Avanti_haf schreef:De bongerd is gwoon een supermanege!! en iedereen die het daa nie mee eens is is gwoon blind, alles is daar supergoed verzorgd en ze laten de paarden opgezadeld staan.. ja zeg nou zelf.. wat is lekkerder voor een paard, de hele dag zadel op.. of de hele tijd op af op af op af, nou zeg het zelf maar!!. en de paarden gaan daar ook ELKE NACHT het land op.. dus ze staan maar af en toe in die stands om ff uit te rusten en de paarden die nie het land op moge (zomerexeem ofzo) krijgen een eigen vaste box met een lekkere laag stro. dus ik weet t nie hoor maar ik vind het een beetje duf als je het daar nog vreselijk vind... nou kusjes sanne
Menino schreef:jen_iis schreef:weet iemand of manege de bongerd goed is ?? ik hoor daar vage geruchten over ..
neeik ben daar geweest... in een ander ponykamp topic heb even een verslag gedaan... zal het even voor je zoeken
Mariek87 schreef:verkaatje schreef:Manege Laarbrug, voor het meenemen van je eigen pony betaal je niets extra`s.
Je rijdt elke dag een buitenrit en een les. Aan het einde van de week hem je Jumping Laarbrug.
Laarbrug is echt lachenTenminste, ik heb gelachen daar
Avanti_haf schreef:De bongerd is gwoon een supermanege!! en iedereen die het daa nie mee eens is is gwoon blind, alles is daar supergoed verzorgd en ze laten de paarden opgezadeld staan.. ja zeg nou zelf.. wat is lekkerder voor een paard, de hele dag zadel op.. of de hele tijd op af op af op af, nou zeg het zelf maar!!. en de paarden gaan daar ook ELKE NACHT het land op.. dus ze staan maar af en toe in die stands om ff uit te rusten en de paarden die nie het land op moge (zomerexeem ofzo) krijgen een eigen vaste box met een lekkere laag stro. dus ik weet t nie hoor maar ik vind het een beetje duf als je het daar nog vreselijk vind... nou kusjes sanne
Heb me daar al 3x vermaakt! www.deburght.nl