Dat was echt super
!!! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
shaartjuh schreef:Wow...Gaaf man! Dat lijkt me echt helemaal geweldig... Hoe kom je daarbij?
iwayalover schreef:Ik ben daar twee zomers op vakantie geweest, nl twee en vier jaar geleden. Toen hielp ik al veel mee met de pony's verzorgen daar en reed ik ook veel ritten als klant zijnde. Ik heb toen met dat meisje die toen de ritten begeleide contact gehouden via MSN en zij vertelde me dit jaar dat ze nog iemand zochten omdat het andere 'paardenmeisje' was afgehaakt. En ze zei dat het haar leuk leek als ik zou komen. Ik vond dat natuurlijk ook leuk en diezelfde avond belde de eigenaar van de camping en de pony's op en vroegen of ik daar wilde komen werken. Dus zo kom ik eraan. Erg leuk dat je ook nog een betaald krijgt voor iets wat eigenlijk je hobby is.
:D
Erg leuk en gezellig!!

MiGzi_MiQ schreef:Ik ga al een paar jaar lang met hetzelfde groepje 2x per jaar naar Erve Meenderinkboer in Markelo!!Erg leuk en gezellig!!
![]()
http://www.ervemeenderinkboer.nl

Alwiene schreef:Ben lang geleden op klein oever geweest, vond het ook niks, nogal onverantwoord af en toe, je mocht niks en eenmaal tijdens het poneykamp deden ze moeilijk over van te voren gemaakte afspraken. Het is al wel lang geleden maar zoals het toen was geen aanrader.
, dus ik hielp altijd in de stallen omdat ik niet meedeed met de andere dingen behalve de lessen...
, vin ik een beetje vaag), verder wel heel gezellig. Maar ponykamp bij Orchids paardemelkerij schijnt wel heel leuk te zijn.
:D
samen met buitenruiter op les chevaux www.leschevaux.nl