Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Andere kant, ben er uiteindelijk best banketstaaf weg gegaan, dus zo'n behoefte voel ik nu ook weer niet... Maar idd, Joke en Piet hebben wel de kinderen met minder rijke
ouders de kans gegeven om toch te gaan paardrijden! 

alleen schrok ik er wel van hoe carlo eruit zag, zo hoekig en mager enz....maar aan de andere kant, zelden was er een pony kreupel en bijna altijd stond alles buiten, dat is ook zeker wel wat waard! ken zat 'luxe' manege's waar de paarden 1x per week een uurtje de wei in mogen, of soms zelfs helemaal niet buiten komen!
als ik zie hoe snel ik alles onder de knie had(en andere nieuwelingen trouwens ook!) en als ik dan kijk hoelang beginnertjes in een beginnersles op een laag niveau blijven rondhobbelen...
zou eigenlijk best wel eens langs willen gaan daar....vandaag weer gezien vanaf de snelweg en dan kriebelt het toch wel!
Met z'n allen bij de oude manege op bezoek! Ik zal ook eens terug zoeken, heb ook nog wel wat foto's!
Tja, Penny he
Citaat:Welke praktijk werk je dan? DK Gestel?
heb ze nog weleens gezien op concours 
Ik reed op de zaterdag meestal van 3 tot 4 dacht ik. De laatste jaren op carlo daarvoor heb ik altijd op ramses rakker en angela gezeten. Ben begonnen op king. Wij hebben nog een doos vol foto's van bij joke van alle ponys
) 

kei lachen toen joh!!

) Verder heb ik idd ook een eigen paardje, sinds januari dit jaar dus nog niet zo heel erg lang.
Wil je het fijne ervan weten? Kijk dan hier
viewtopic.php?f=15&t=435538&hilit=
.

Stuur d'r de link van dit topic eens joh!
Is misschien te combineren?