mylittlejoy schreef:Áls, maar ik geloof hier he-le-maal niets van. Dat zou betekenen dat meerdere mensen dit dag tot dag meemaken (incl. personeel) en dat er niemand is die een vraagteken zou zetten bij al deze misstanden. Bovendien zou 144 dan hebben gezegd dat ze er niets mee doen, maar haar niet doorverwijzen naar een loket waar ze wel iets zou kunnen laten uitzoeken?
Leuk verhaal, "hebben ze niets te verbergen, dan prima dat er controle komt", maar dit betekent dat dat kleine groepje mensen dat er in Nederland is om échte misstanden uit te zoeken, wordt bezig gehouden met dit soort zaken, terwijl ze op andere plekken wellicht wél een verschil kunnen maken. Dus zo onschuldig is het niet om met een of ander sensatieverhaal de NVWA of dierenpolitie op een manege af te sturen.
Als er ook maar 0.00001% waarheid zit in dit verhaal, maak ik graag mijn excuses aan de TS en neem ik alles terug. Zeker. Maar vooralsnog geloof ik er niets van.
Jij hoeft het gelukkig ook niet te geloven.
Net zoals niemand gelooft dat sommige NVWA inspecteurs corrupt zijn en misstanden bij slachthuizen door de vingers zien... helaas komen dat soort dingen dan toch aan het licht.
Dat personeel of andere lesklanten blind zijn geworden voor leed of het niet eens herkennen is ook geen uitzondering.
Ik vind een fractie van het genoemde al zeer zorgelijk.
In welk landsdeel zit jij ts? Misschien zijn er Bokkers die in dezelfde regio zitten die je kunnen helpen? Of meer van de situatie weten?