Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gucci_ schreef:Wil zeker lesgeven aan kinderen, ze de basis leren, stap, draf en galop, sturen, opzadelen en dat soort dingen, in groepjes.
Liefst heb ik de pony's zo jong mogelijk, min 6, max 11 ong, zodat ze nog lang meekunnen.
Ik heb weleens een vriendin geholpen met rijden, maar verder nog nooit les gegeven.
De meesten waar ik vroeger les van kreeg, hadden geen diploma... ik zat te denken aan €7,50 per uur en met diploma €45 per maand

Lesgeven boven je eigen niveau kan een behoorlijke uitdaging zijn. Hoe oud ben je trouwens? Gucci_ schreef:Ik heb weleens vaker gehoord dat mensen gestopt zijn met rijden en trainer worden, omdat dat hun beter ligt.
Supervixen schreef:Je hebt geen onkosten? Die pony's gaan van de lucht leven? En zelf leef je later van het licht?
Gucci_ schreef:Ik rijd sinds 2001 en sinds 2003 altijd zelf pony's gehad, kan wel goed rijden, maar door angst ben ik nooit verder gekomen dan de basis, springen weleens geprobeerd (gevallen natuurlijk), ik heb wel veel buiten gereden. Oefeningen boven de L1 ken ik niet, ik leer wel snel nieuwe dingen. Mijn paard ook, mijn opa wil wel dat ik dressuurles ga nemen en dan wedstrijden ga rijden, maar ik ben bang dan nerveus te worden, ze is drachtig.
Door m'n voorwaartse pony heb ik weer vertrouwen gekregen, dat zal wel verschillen per ruiter.
@Goof, ik woon hier gewoon, erf het huis later, dat ik later voor ze wil zorgen is mijn eigen keuze, alleen als ik een of andere boer of springruiter vind, neem ik de paarden mee.