Horsies7 schreef:Bedankt, maar ponykamp Ameland lijkt me toch wat teveel gericht op buiten rijden, plus dat het nogal verweg is (woon in het zuiden van NL).
Jammer,
ik ook hoor!
Maar ik vond het het rijden zeker waard
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het is ook niet echt mijn manier om met paarden om te gaan... (Veel te grote meiden op kleine shetlandpony's...) Horsies7 schreef:Bedankt @Jellybeans, maar ik denk dat dat niks voor mij ishet is ook niet echt mijn manier om met paarden om te gaan... (Veel te grote meiden op kleine shetlandpony's...)
Ik (1,62m) werd bijvoorbeeld niet op pony's gezet. (Misschien 1 keertje op een grote D-pony), en je niet te hoog wil springen vraag of je met een pony mag springen! Er waren twee groepen, 1 die hogere sprongen nam met paarden en een andere die iets minder hoog ging met de pony's! Er wordt heel veel aandacht besteed aan elk individu in de lessen, en zeker tijdens de dressuurlessen (je hebt er bijna elke dag minstens 1) Als je een klik hebt met een paard, kan je dat ook aangeven en kan je daar ook vaker mee rijden!
maar bedankt voor je reactie!