Een leuk ponykamp voor beginnende ruiter (10 jaar) gezocht.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

parelxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 19:54

Manege Oostmoer is erg leuk!
De rijgroepen worden ingedeeld op niveau, dus dat komt als beginner daar zeker goed (uiteraard gebruiken ze voor de beginners de braafste pony's tijdens kamp).
De lessen worden alleen gegeven door de gediplomeerde instructie van de manege zelf. Er is goede begeleiding, die de kinderen goed helpen en ze niet latten tobben.
Ze liggen maar met vier op een kamer, zo krijgen de kleintjes genoeg slaap.
http://www.manegeoostmoer.nl/ruiterkampen hier is nog een linkje naar de site (en naar een filmpje).

Silkee1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 13:33

Manege Stal de Eik is zeker een aanrader, de week duurt van maandag tot vrijdag. Er zijn meer kinderen die alleen komen en zorgen voor veel activiteiten met de hele groep waardoor kinderen zich snel thuis voelen. We doen verschillende activiteiten met de paarden zoals voltige, springen, dressuur, buitenritten & ponyvoetbal. Ook doen we veel spelletjes met en zonder pony's. Voor meer info http://www.eik.nl

Emoreoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 18:20

anemoonlena schreef:
Puckido schreef:
Bij Ruitersportcentrum Kraaij ga ik al op kamp sinds ik 9 ben (en ben nu 15) en heb het daar altijd naar mijn zin gehad! Ik ga dit jaar weer! Super leuke begeleiding en leuke pony's!

ik denk dat je als moeder je kind die beginner is niet naar manege de kraaij moet sturen,
ik denk dat je met 10 jaar & beginner, lekker wilt tutten en in de bak rijden.
manege de kraaij gaat op buitenrit, geeft serieuze dressuur en springlessen en dat is denk ik meer voor de half-gevorderde.
maar ik ben er nooit geweest mijn vriendin allen xd

Dit klopt niet helemaal want ze delen de groepen in op niveau. Je zit wel met alle meiden op kamp maar niet in de lessen waardoor iedereen op zijn eigen niveau les kan krijgen. En natuurlijk geven ze serieuze dressuur en springlessen maar dat vinden kinderen vaak wel leuk omdat het interessant is om nieuwe dingen te leren ;) Op Kraaij doen ze ook veel tutten hoor, van poetsen tot crepepapier in de manen en staarten _/-\o_

cowboy7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 06:22

Www.n-joy.eu

Ponydagkamp zonder overnachting in de Randstad