MariekeS_ schreef:Manege de Prinsemolen heb je ook nog. Ben er verder niet bekend mee
Hier heb ik ook een tijdje gereden, en ik vond dat ze niet goed voor de paarden zorgden.. het is inmiddels wel 4 jaar geleden maar ik zou het niet aanraden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Celess schreef:MariekeS_ schreef:Manege de Prinsemolen heb je ook nog. Ben er verder niet bekend mee
Hier heb ik ook een tijdje gereden, en ik vond dat ze niet goed voor de paarden zorgden.. het is inmiddels wel 4 jaar geleden maar ik zou het niet aanraden.
kally schreef:In de hoek zittende instructie, teveel in de les, en veel van hetzelfde in 1 les...bv ff draven en wijken wijken en wijken, even galop en klaar!
Kan toeval geweest zijn maar ben er niet meer geweest....
Dus ik ging als middelbare scholier dan gewoon vier dagen springen kijken... Geweldig
Crypto schreef:ook ik heb jaren geleden paar jaar [naam] gereden toen hadden ze vooral sterren vanwege de dingen die er voor mensen waren, manege ponys stonden in stands en op zaterdagg hele dag met zadel op (stands zijn weg geloof ik) ook gingen manege dieren niet ofzelde land op
en echt met erg veel in de les
op basis van mijn ervaring zeg ik veeeeel te duur enniet ggeheel paardvriendelijk (destijds)
welke wel? geen idee.

Marisss26 schreef:kally schreef:In de hoek zittende instructie, teveel in de les, en veel van hetzelfde in 1 les...bv ff draven en wijken wijken en wijken, even galop en klaar!
Kan toeval geweest zijn maar ben er niet meer geweest....
De instructrice over wie je het hier hebt is inmiddels ontslagen. Waarschijnlijk heb je op maandag of woensdag gereden? Deze lessen zijn inmiddels overgenomen door een zeer ervaren instructrice van wie je heel veel kunt leren. Ik sta zelf met mijn paardjes op manege de drechterweide