Ponykamp manege de Burght?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JolanV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 13:23

Plover232 schreef:
ik ga er dit jaar naar toet met vriendinnen. ik hoor steeds overal 2 verhalen. de ene vond het super leuk de andere super stom dus ik ga er maar gewoon naar toe en zie wel hoe het er is ;) /3 /3 :))

Wanneer ga je? Heb nu nl app groep met 6 personen die op 19 juli gaan.

SuzanH

Re: Ponykamp manege de Burght?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 13:27

Ik ben ook geweest, in 2009 dan wel, maar vond het een onwijs leuk kamp. Lekker de bossen in en elke dag veel rijden. Ja was erg geslaagd!

Mariska_vD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 13:30

Ik kom er al 5 jaar en het is echt een top manege.

Plover232

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 14:39

love_UOGN schreef:
Plover232 schreef:
ik ga er dit jaar naar toet met vriendinnen. ik hoor steeds overal 2 verhalen. de ene vond het super leuk de andere super stom dus ik ga er maar gewoon naar toe en zie wel hoe het er is ;) /3 /3 :))

Wanneer ga je? Heb nu nl app groep met 6 personen die op 19 juli gaan.

ik ga de de week van 5 juli.

Fearlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 14:49

Ik werd ook ingedeeld in een groep met wel leeftijdsgenoten, maar er werd niet naar ervaring gekeken. Groep van mij had nog maar 2x ofso gereden, ik reed al meerdere jaren en was eerlijk gezegd toch echt stukken beter. Dan zat ik liever bij die andere groep die iets jonger was maar wel meer mijn niveau.

Ponykamp Ameland raad ik trouwens wel aan, daar kun je gerust vragen over stellen!

esthermiri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 15:23

heey, ik ga dit jaar ook naar de burght (week van 12 juli) en ik wil een beetje weten wat ik kan verwachten. ik hoop dat jullie me een beetje wijzer kunnen maken.

wordt je op niveau ingedeeld? ik heb wel eens een manege gehad die alleen op leeftijd indeelde en dat vond ik minder fijn.

hoe groot zijn de groepen ongeveer?

en over de paarden, wat zijn leuke pittige paarden? ik ben zelf 1.75 ongeveer en ongeveer 70 kilo.
(ik heb zelf 2 paarden opnieuw ingereden nadat ze zowat onhandelbaar waren geworden, dus ik hou niet zo van hele makkelijke. ik wil ook nog wat kunnen leren. en ik zeg het trouwens echt niet om op te scheppen hoor!)

ik hoop dat ik wat wijzer wordt, en misschien een paar van jullie tegenkom!

thunder_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 17:50

Ze kijken naar je leeftijd en rijervaring.

Ze hebben heel veel verschillende soorten. Maar echt ondeugende paardjes zijn toch wel Joomla, Elif, Engy, Esja. En ze hebben nog wat paardjes die nog niet zoveel ervaring hebben en soms gewoon iets nog niet snappen. Zoals Uni, John, Patrick, de Tinkers.

Zit vast wel een leuke tussen ;)

mijntje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 18:03

Jammer hee dat ze zoveel slechte recensies krijgen!
Ik ben er 5 a 6 jaar geleden op kamp geweest en ben zelfs een aantal jaar meegeweest als leiding. Heb het er altijd naar mijn zin gehad en kreeg altijd positieve reacties van mijn kampkindjes ;) dat was allemaal nog wel op de oude locatie, de nieuwe stal heb ik nog niet gezien!

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 21:07

Twiggy was mijn lieveling met dressuur en springen. Ook meneer de mik was leuk!
Voor de buitenritten waren Raskie en Esja mn favoriet.

maaikeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 22:07

Ik ga er morgen heen hoop dat het leuk word

Veriska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 23:26

ik ben er een aantal jaren geleden geweest, ik kan me herinneren dat ik het niet heel leuk vond, maar dat kwam ook omdat ik daarvoor naar klein oever (en daarna trouwens ook weer) ging, daar vond en vind ik het nog steeds zo gezellig dat het een soort tweede huis is voor mij. Je hebt iets minder persoonlijk contact maar in vergelijking met klein oever heb je wel meer activiteiten, niet alleen dressuur en springen maar ook acrobatiek op het paard enzo

noakim0203

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 17:08

Ik ga de komende zondag, ik heb er super veel zin in! Welke week ga jij?

noakim0203

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 17:10

En zijn er anderen die op 26 juli gaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 17:13

Veriska schreef:
ik ben er een aantal jaren geleden geweest, ik kan me herinneren dat ik het niet heel leuk vond, maar dat kwam ook omdat ik daarvoor naar klein oever (en daarna trouwens ook weer) ging, daar vond en vind ik het nog steeds zo gezellig dat het een soort tweede huis is voor mij. Je hebt iets minder persoonlijk contact maar in vergelijking met klein oever heb je wel meer activiteiten, niet alleen dressuur en springen maar ook acrobatiek op het paard enzo

Ik vond klein oever juist als kind erg onpersoonlijk en niet zo leuk, en de burght veel gezelliger :)

bucbac

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 07:08

Wij zijn bij ruitersportcentrum henschoten geweest in maarn.
Super goed geregeld allemaal en je slaapt op een slaapzaal met warme . Zeer leuke bosrit ten.
Dit jaar gaan we weer.
Groetjes