Ik kom daar zelf al ruim tien jaar. Eerst zes jaar op kamp en nu al vier jaar begeleiden.
Als je vragen hebt . Stuur me gerust een pbtje . Beantwoord jullie vragen graag
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zomer schreef:Het is inderdaad een hele leuke ervaring! Ik ben zelf al vier keer geweest, help nu in de zomer ook zelf mee.![]()
Als je vragen hebt over de week, ponies, locatie of wat dan ook is er ook een 'centraal' topic: [MHK] The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!
En er zijn op youtube hartstikke leuke filmpjes te vinden (deze heb ik zelf een aantal jaar geleden gemaakt met m'n helmcamera):
[ Video ]
Lieslisa10 schreef:Zomer schreef:Het is inderdaad een hele leuke ervaring! Ik ben zelf al vier keer geweest, help nu in de zomer ook zelf mee.![]()
Als je vragen hebt over de week, ponies, locatie of wat dan ook is er ook een 'centraal' topic: [MHK] The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!
En er zijn op youtube hartstikke leuke filmpjes te vinden (deze heb ik zelf een aantal jaar geleden gemaakt met m'n helmcamera):
[ Video ]
Ik had een paar vraagjes.
Namelijk: Is het verplicht om een bodyprotector te dragen? En zijn er veel mensen van 14-15 of vaak ouder dan dat?
Bedankt!
Lieslisa10 schreef:Zomer schreef:Het is volgens mij vanaf een bepaalde leeftijd niet verplicht om hem buiten te dragen (natuurlijk wel met het springen van vaste hindernis), maar het wordt wel sterk aangeraden!
Er zijn wel veel mensen van ouder dan 14-15 hoor, ik zelf ging voor de eerste keer toen ik 16/17 was? Zelfs toen ik 20 was nog gegaan.Maar zo leuk is het dus haha.
Bedankt!
Ik ben zelf namelijk 14 jaar en ben wel erg enthousiast erover![]()
Ik ben vooral bang dat ik als 'jongste' zeg maar minder van alles meekrijg enzo, of is dat niet zo?
Alleen ik heb geen bodyprotector, zou ik die daar dan kunnen krijgen?
Zomer schreef:_Caitlinnn schreef:Leuk al die vragen en reacties
En inderdaad, er komen veel mensen alleen en vinden altijd aansluiting bij de groep.
Aan het einde van de week lijkt het net of je iedereen al jaren kent
En dan kan je volgend jaar weer gaan met de mensen die je het afgelopen jaar hebt leren kennen.
horserider22 schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar de jongerentrektochten. Ik ga dit jaar samen met een vriendin voor het eerst en van wat ik nu heb gezien lijkt het me erg gezellig.
_Caitlinnn schreef:horserider22 schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar de jongerentrektochten. Ik ga dit jaar samen met een vriendin voor het eerst en van wat ik nu heb gezien lijkt het me erg gezellig.
Leuk dat je komt
In welke week ga je?
Misschien zijn er meer mensen hier die dezelfde week gaan, dan kunnen jullie contact zoeken is altijd leuk!