Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar inderdaad, ook zelf meedraaien in het rooster. Mijn maffe stuiterpluis leek me niet goed in hun groep passen, anders was dat iig voor mij met aardig dezelfde wensen echt een goede optie geweest toen ik op zoek was naar stalling vorig jaar. Zag laatst nog een advertentie van hun langskomen dat er plek vrij was.
). Ik hoorde laatst dat ze dat bij de Sems nu ook zouden bieden (paddock), maar in hoeverre dat waar is weet ik niet. De Bongerd ken ik zelf niet, maar hoor er erg veel wisselende verhalen over mn op het gebied van sfeer en omgang met de dieren.
Maar dan lever je ws dik in op je faciliteiten. 
Ik vond daar wel meer een sportsfeer hangen in het algemeen (mijn sfeer is het niet
), maar professionele ruiters neuh. Bijna allemaal gewoon basissport
Daar zou ik me niet door laten afschrikken als ik jullie was. Laatst stond er iig nog iemand met een groot trekpaard die er ook mee rijdt, leuk beest (mensen ken ik niet).
. 
ik weet in ieder geval zeker dat ik er nooit meer kom! Maar de uitrijmogelijkheden zijn wel heel tof, genoeg paadjes om uit te proberen.
Hoewel....misschien de de helft qua meters. Beetje lastig te vergelijken, naar Meerwijck kun je flinke stukken draven nl 
Wel jammer, in principe is een dergelijk paddocksysteem plus een binnenbak ideaal. En zoals blijkt erg lastig te vinden

Maar bij ons is voor jullie denk ik ook geen optie. Het is een km lopen van de wei naar de boerderij. De buitenpaarden staan niet direct bij stal.
Zou serieus perfect zijn voor jullie.
joke165 schreef:Vlakbij het Noordlaarderbos is ook een stal waar ze o.a. tinkers hebben. Eigenaresse zit wel op bokt.
En mocht je nog geïnteresseerd zijn in de Sems, sprak gisteren de eigenaar en je kunt wel gewoon even bellen en je wensen bepreken. 24/7 buiten in de paddock is wellicht mogelijk.