Als iedereen die nadenkt om op kamp te gaan of het zeker weet mij even een mailtje stuurt of pb'tje met zn nummer dan maak ik een groep aan met iedereen
LiannePuthzy
Geplaatst: 16-11-14 17:31
Renskexb schreef:
LiannePuthzy schreef:
ik zit te twijfelen of ik weer ga, ik vond t super leuk,ondanks dat niet iedereen even aardig was, maar heb niet echt heel veel bijgeleerd ofzo
welke week ging je?
vorige zomervakantie? de eerste week die ze hadden 06-07 t/m 12-07
Renskexb
Geplaatst: 16-11-14 17:34
vorige zomervakantie? de eerste week die ze hadden 06-07 t/m 12-07[/quote] ik denk zelf dat de mei vakantie leuker
Ik ben xanne en ik ben 13 jaar, en ik ga als het goed is in de mei vakantie ook op ruiterkamp. Ik ga met 3 vriendinnen die te oud zijn voor ponykamp. Dit word mijn 6de keer. Ik vind klaartje en hessel leuk maar die zijn voor ponykamp dus het lijkt me super leuk om weer een nieuw paard te proberen!
ja gezellig xanne! ik vind hessel ook super leuk! maar die is niet perse voor ponykamp hoor, mijn vriendinnen die best wel klein zijn(maar wel alweer 19 jaar) mogen op ruiterkamp ook nog op hessel! dus misschien mag jij dat ook nog gewoon!
haha ja een leukerd he! ik vind het zo jammer, maar ik mag uiteraard niet op hem rijden (ik ben 1.90) maar ik heb het geluk gehad dat ik na lang zeuren haha een keertje op hem mocht zwemmen angezien in het water de lengte en gewicht niet echt telt. helemaal geweldig! en hij heeft zo'n leuk hoofdje! en ik had hem een trucje aangeleerd haha! als ik zei: hessel, eet voet! dan hapte hij in mn teen haha! niet het meest nuttige trucje, maar wel grappig! hessel vind ik zonder twijfel wel de leukste pony van de boschhoeve!
en inderdaad zoals emma zei; stuur eens een pb naar renske, dan kan zij jou en je vriendinnen toevoegen in onze groepsapp voor het ruiterkamp!
Ja hessel is echt een super pony! Met welke paarden ga je eigenlijk zwemmen? Met ponykamp zijn dat natuurlijk andereen pony 's. En hoe zit het met de dag tocht??
dat weet ik zo niet, is altijd wel verschillend, dat horen we dan
Milty
Geplaatst: 08-01-15 21:49
Hey hallo allemaal, ik besef me net dat ik natuurlijk ook in de carnavalsvakantie kan gaan. Is er iemand die van 15 tot 21 februari gaat/wil gaan?
Weet iemand trouwens of ruiterkamp doorgaat bij weinig aanmeldingen? Ik heb ruiterkamp met in totaal 4 en 5 meiden meegemaakt, maar dat kamp lijkt me niet heel populair (maar dat kan natuurlijk aan mij liggen)