Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
marissapepe schreef:Manege Hollak, kleine groepen van ongeveer 15 à 20 personen. Dresuur en spring lessen ook een buitenritje word er gedaan. Carrousel proef word er gereden aan het eind van de week, waar we natuurlijk elke dag op oefenen. Voor meer informatie manegehollak.nl
, wij gingen vaak met haar mee naar concour, dat was erg gaaf!
) en als je in de goeie week gaat ook naar de kermis, als je dat wilt. Mama3 schreef:Hollak, rijmaaraan, fjordenkamp heb ik in overweging. Zoon wil graag naar jan dolfing, vind hij wel stoer zo'n springruiter. Maar ik vind een buitenrit met de hele groep niet echt een fijn idee.
Deze week de knoop doorhakken, misschien ben ik zelf ook té kritisch, of heb ik stiekem een beetje moeite met de kinderen loslaten
Lillian__ schreef:Mama3 schreef:Hollak, rijmaaraan, fjordenkamp heb ik in overweging. Zoon wil graag naar jan dolfing, vind hij wel stoer zo'n springruiter. Maar ik vind een buitenrit met de hele groep niet echt een fijn idee.
Deze week de knoop doorhakken, misschien ben ik zelf ook té kritisch, of heb ik stiekem een beetje moeite met de kinderen loslaten
Als je een afspraak maakt met marjan ben je altijd vrij om te komen kijken volgens mij. Ik weet alleen niet of de weken al vol zitten. ik ben daar al een paar jaartjes gestopt met rijden.
BuddyConqil schreef:Rijmaaran!
Ik kom er al 15 jaar en het blijft leuk!
Ik zou zeker even op de site kijken!
http://www.rijmaaran.nl