Dani199764 schreef:Ben er nu 2 keer geweest de eerste keer was heel leuk, maar de 2e keer echt bagger ben toen ook 2 dagen eerder vertrokken. Maar dat was omdat ik de eerste keer een keer gevallen was toen mn paard begon te bokken in rengalop en de 2e keer dat ik kwam kenden ze me alleen als het meisje dat gevallen was dus hadden ze me ingedeeld op een hele slome pony in een beginnersgroep die andere tijden had dan mn vrienden dus zat ook nog is altijd alleen op mn kamer de hele dag.
Had niet verwacht dat ze door een keer vallen meteen zo'n vooroordeel hadden, zo erg is het nou ook niet als je een keer valt van een paard wanneer die echt gek doet, maar oke. Heb ze wel aangesproken en gevraagd of ik bij mn vrienden mocht of minstens mocht wisselen van paard, nou dat waren ze dus niet van plan werd me elke keer de rug toe gedraaid en kreeg een nee tot 7 keer aan toe. Naar huis gegaan dus, wat een klote week, weggegooid geld. Ga er nu nooit meer heen.
Maar denk als je vanaf het begin leuk word in gedeeld dat je het er zeker wel gezellig hebt, de leiding vond ik alleen dus echt onbeschoft, zeker omdat werd aangegeven dat als je het niet zo naar je zin had of de pony niet bij je paste je altijd kon wisselen. Mooi niet dus. Ze hebben nooit een aardig word tegen me gesproken en keken me steeds met een heel belabberd hoofd aan voor me gevoel, heb me dagen daarna zelfs gewoon nog k gevoeld.
Voor mij is dat kamp een afrader dus. Maar misschien dat er nu andere leiding is dat weet ik niet.
oh wat jammer! ik herken het helemaal niet, bij ons is de leiding altijd superaardig en je mag altijd net zolang ruilen tot je de perfecte pony voor je hebt... snap wel dat dit niet altijd mogelijk is als je in een hele drukke week zit maar er was altijd wel iets mogelijk... misschien had je inderdaad net een week te pakken met andere leiding?