Ik heb juist enorm goede ervaringen met het ponyhof, het bokken met de pony's heb ik alleen maar als een spelletje gezien de pony's kwamen meestal ook meteen terug van kom er maar weer op. Toen ze begonnen weg te rennen stopte we ook en gingen de pony's terug de wei in. Ik heb er zoveel poep geschept en ik kan me geen diaree herinneren. Ik vond het een geweldig kamp en vond het ook heel jammer dat mijn ponykamp vriendin na 2 jaar niet nog een 3de jaar wou
love_sama
Geplaatst: 09-03-14 20:51
Alessandra schreef:
love_sama schreef:
@love_sama ga je in woezel of darco? (:
uhm volgens mij woezel maar ik weet het nie helemaal zeker, jij?[/quote] Ik ga in woezel [/quote]
ik wilde eigenlijk een soort wapp groep maken met mensen die ook in week 7 woezel gaan iemand een idee hoe we erachter kunnen komen wie er deze week gaan? ^^
officialnik
Geplaatst: 18-06-16 11:01
Hoiii
Ik weet deze topic is al een poosje geleden maar goed.
IK ben vorig jaar ook op kamp geweest op het ponyhof. Heb daar leuke als vervelende herinneringen.
Wat je allemaal gaat doen is super en dan ook met zo'n groep.
Nu heb ik alleen de ervaring dat de paarden heel heel heel veel lopen. Soms 5 uur per dag heb ik bijgehouden. Ik moest een paard overnemen die net een uur had gereden toen heb ik een uur gereden vervolgens ging hij nog een uur zonder zadel rijden toen half uur naar buiten vervolgens op buiten rit en savonds nog een keer. Niet iedereen zal dit zo ervaren.