pony kamp 16 +

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Re: pony kamp 16 +

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 20:00

Ik heb niet leren lessen op een FNRS-manege, heb dus niet de niveau's die hun hanteren. En onder andere geen bp ervaring. Toch is het leren lessen op een FNRS manege zo totaal anders als op een niet FNRS manege. Heb een ponykamp van FNRS meegedaan, en vind dat er daar anders met paarden wordt omgegaan dan op de niet-FNRS manege's waar ik heb gereden. Zegt natuurlijk niet!!! dat dit op les Chevaux ook zo is, maar het heeft mij wel een vooroordeel gegeven. Weet niet of ik daar zin in heb. Tevens heb ik ook even over de facebookpagina heen gescrold, en het trekt me gewoon niet :). Dat is natuurlijk ook persoonlijke visie.

Paula2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 20:08

Les chevaux doet tijdens de ponykampen niks met fnrs niveau. Je krijgt gewoon les naar je eigen niveau dat jij rijdt.

blond_queen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 20:23

Bij de boschhoeve hebben ze ook een speciaal kamp voor 15 of 16+
Ik ben er vorig jaar geweest, was echt ontzettend leuk. Ik ben vroeger ook altijd naar de ponykampen daar geweest.
Je zit in een kleine groep in een huisje met z'n allen en je hebt veel lange leuke buitenritten.
Ik zat met hele leuke meiden en heb nu met een paar nog steeds contact.
De paarden, activiteiten en leiding is heel leuk. Eigenlijk is alles leuk haha.