Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus dan kan je best F8 rijden. (daar ben ik nu ook
) Veel succes! Hippepony schreef:Een van mijn laatste proefjes had ik mijn paard prima aan de teugel en bij een andere proef liep mijn paard als een giraffe (manegepaarden). Ik denk dat ze er pas op gaan letten rond F9/F10. Maar ik denk niet dat de jury er een probleem van maakt als je aan de teugel rijd, als je het maar goed doet. En waarom kun je niet wat hoger starten? Je hebt een eigen paard, dan ga ik er van uit dat je goed rijddus dan kan je best F8 rijden. (daar ben ik nu ook
) Veel succes!
Ilja000 schreef:Hippepony, als je het topic goed doorgelezen had, had je kunnen lezen dat TS al eerder gestart is en dus moet starten waar ze gebleven is. Ze mag niet zomaar naar de F8. Er is ook al geschreven dat vanaf de F9 naar de constante verbinding gekeken wordt en vanaf de F12 naar nageeflijkheid.
Hippepony schreef:Ilja000 schreef:Hippepony, als je het topic goed doorgelezen had, had je kunnen lezen dat TS al eerder gestart is en dus moet starten waar ze gebleven is. Ze mag niet zomaar naar de F8. Er is ook al geschreven dat vanaf de F9 naar de constante verbinding gekeken wordt en vanaf de F12 naar nageeflijkheid.
Nou het spijt me dat ik tips geef.
AnnemiekvM schreef:Je hoeft niet te starten waar je bent gebleven. Je kunt instromen in de F6.