Ponykamp 2013.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 22:03

KirstenVosje schreef:
Ik stuur je wel even een pbtje. Ik wil nu niet het hele kamp zwart gaan maken, want ik heb er echt wel plezier gehad. :)

Is goed ;) haha snap ik

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 22:04

xSamiera schreef:
Sassii schreef:
Manege de Bongerd! Ik ga er echt elk jaar heen! Ik ben er nu al 5x geweest.

dankje ik zoek zo de site wel even op :) Uit hoeveel personen bestaat 1 groep ongeveer?

x

Ongeveer 45 man denk ik.
Je slaapt op grote slaapzalen! Hartstikke gezellig..
www.manegedebongerd.nl

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 22:06

Ik ga al twee jaar naar http://www.brownstables.nl :)
Het is niet groot, je hebt les in groepjes van meestal 4/5, er komen meerdere mensen die les geven en ik vind dat best leerzaam, het is volgens mij iets van 150 euro voor 4 dagen incl stalling voer enzo.
En het is dichtbij de grens Overijssel/Friesland/Drenthe

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 22:07

Ongeveer 45 man denk ik.
Je slaapt op grote slaapzalen! Hartstikke gezellig..
http://www.manegedebongerd.nl[/quote]

Dat lijkt me wel gezellig haha
en met hoeveel rij je in 1 groep?
dankjewel :)

x

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 22:12

xNK schreef:
Het is niet groot, je hebt les in groepjes van meestal 4/5, er komen meerdere mensen die les geven en ik vind dat best leerzaam, het is volgens mij iets van 150 euro voor 4 dagen incl stalling voer enzo.

Die lijkt me echt super leuk als ik zo de foto's bekijk :) Maar is dat ook als je daar niet rijdt? (dat kan ik namelijk niet vinden) Ik zie ook dat ze er springen .. daar heb ik absoluut geen problemen mee maar m'n pony werkt soms niet mee ook als ze het makkelijk kan helpen je ze ook met dat soort problemen?

x

anouk97x

Re: Ponykamp 2013.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 22:14

Of de tinkerboederij is ook een aanrader maar dat is in brabant dus weer te ver, maar is niet duur en super leuk !

xNK

xSamiera schreef:
xNK schreef:

Die lijkt me echt super leuk als ik zo de foto's bekijk :) Maar is dat ook als je daar niet rijdt? (dat kan ik namelijk niet vinden) Ik zie ook dat ze er springen .. daar heb ik absoluut geen problemen mee maar m'n pony werkt soms niet mee ook als ze het makkelijk kan helpen je ze ook met dat soort problemen?

x

Ja hoor, ik had een hele groene pony en zij richten ook pony's af enzo, dus ze kunnen je daar super mee helpen :j
En ik woon helemaal in het Zuid-Oosten van Drenthe en kom daar maar 1 à 2 x per jaar, dus ja ook voor mensen die daar niet rijden :)

Fellow

Je hebt pb hoor. :)

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 22:17

x[/quote]

Ja hoor, ik had een hele groene pony en zij richten ook pony's af enzo, dus ze kunnen je daar super mee helpen :j
En ik woon helemaal in het Zuid-Oosten van Drenthe en kom daar maar 1 à 2 x per jaar, dus ja ook voor mensen die daar niet rijden :)[/quote]

okee dan is het nog beter ! Ik hou die zeker in mn hoofd boven aan mn lijstje haha
HEEL erg bedankt!

x

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 22:24

weet iemand of les chevaux ook leuk/ leerzaam is?

x

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-12 16:36

???

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 17:30

anouk97x schreef:
http://www.fjordenpaard.com dat is echt een aanrader !!

inderdaad, het fjordenpaard is wel een echte aanrader maar als je echt iets wil leren zoals in een les is dit echter minder geschikt want je rijd er alleen maar buitenritten, ook zijn er inderdaad zeer grote groepen. MAAR: als dit je niet zo heel erg uitmaakt dan zou ik vantevoren eerst je rijervarigen en het ponykarakter dat bij je past (bijv.) melden want als je een beetje onzeker overkomt dan word je al snel in de laagste groep gezet waar je tussen kinderen zit die eigenlijk niet zo veel durven... |o

maar voor de rest: het is een superleuk kamp, een van de beste naar de smaak van heel veel mensen! :D

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-12 19:35

lucaa2 schreef:
anouk97x schreef:
http://www.fjordenpaard.com dat is echt een aanrader !!

inderdaad, het fjordenpaard is wel een echte aanrader maar als je echt iets wil leren zoals in een les is dit echter minder geschikt want je rijd er alleen maar buitenritten, ook zijn er inderdaad zeer grote groepen. MAAR: als dit je niet zo heel erg uitmaakt dan zou ik vantevoren eerst je rijervarigen en het ponykarakter dat bij je past (bijv.) melden want als je een beetje onzeker overkomt dan word je al snel in de laagste groep gezet waar je tussen kinderen zit die eigenlijk niet zo veel durven... |o

maar voor de rest: het is een superleuk kamp, een van de beste naar de smaak van heel veel mensen! :D

Het leek me daar wel leuk maar ik kan altijd buitenrijden dus het is jammer dat je daar alleen maar buitenrijdt. En ik ga als te goed is met m'n eigen en om dan tussen die grote groep te gaan lijkt me niet zo handig haha
x

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-12 19:41

Maar geen mensen met ervaring bij les chevaux ?

Xstephanie5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:34

klein oever is wel echt heel erg leuk met een eigen pony!

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-12 21:43

Xstephanie5 schreef:

Ja dat lijkt mij ook ! Maar kleinoever is aardig duur en dan moet ik er ook nog heen met trailer enz . En nog bij betalen voor eigen pony ...

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:54

Xstephanie5 schreef:

Klein Oever is super leuk, maar heel druk, grote groepen, lessen waren (voor mij dan) niet waardevol, duur en op de woensdag ga je survivalen en dat is heel uitputtend midden in de week ...

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:57

Kom ik weer met een ander alternatief xd Ik stalk het topic gewoon haha
Manege Gerner is ook leuk erg gezellig maar het is toch (helaas) niet helemaal mijn type ponykamp. Hier de site even ;) http://www.manege-gerner.nl

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-12 22:29

sterreke98 schreef:
Kom ik weer met een ander alternatief xd Ik stalk het topic gewoon haha
Manege Gerner is ook leuk erg gezellig maar het is toch (helaas) niet helemaal mijn type ponykamp. Hier de site even ;) http://www.manege-gerner.nl

Ik snap hun uitleg niet helemaal... Haha wat doe je er zoal ? Rijd je wel of niet?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 00:31

Je rijd er wel maar 1x per dag en het duurt maar,5 dagen dat vond ik ook erg jammer. maar je gaat er springen en buitenrijden enzo. Je kan ook naar de fotos kihken doe maar kamp 2011 week 31 dacht,ik xd
Je doet ook schrikpacourtje en nog veel meer het is echt leuk daar :)

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-12 14:45

sterreke98 schreef:
Je rijd er wel maar 1x per dag en het duurt maar,5 dagen dat vond ik ook erg jammer. maar je gaat er springen en buitenrijden enzo. Je kan ook naar de fotos kihken doe maar kamp 2011 week 31 dacht,ik xd
Je doet ook schrikpacourtje en nog veel meer het is echt leuk daar :)

Dankje! Ik zou even kijken :) 5dagen is wel beetje kort maar dat maakt niet uit t is maar1dagje verschil met de meeste ! x

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-12 15:43

Nog steeds geen les chevaux 'ers?

Zijn er anders nog mensen met ervaring bij de eekwal ?.

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-12 20:05

nobody?

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-12 20:52

en toen wat het hier verlaten.

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 22:45

Ik ken ze wel en hoor goede ervaringen maar ben er zelf nog nooit geweest