Pony's manege de zwaanhoek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 15:02

Was je er nou mét paard of zonder paard? Of delen jullie een account? Want dit is niet toegestaan ;)

enternaar

Re: Pony's manege de zwaanhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-12 15:03

Gelukkig dat iemand nog positief is !
Volgensmij word het ook een super kamp!
Wat was jill voor pony?

Siloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 13:24

katoepaulien schreef:
wij zijn op kamp geweest naar de zwaanhoek en het was het beste kamp ooit. kato: ik ben met mijn eigen paard geweest, hy vertrouwt geen mensen en is overal bang van, hy voelde zich daar direct thuis ze hebben er super voor gezorgd en hielden overal rekening mee. Toen ik thuis was heb ik voor de tv depressief gezeten omdat ik terug wou! We hebben vrienden voor het leven gemaakt daar met de moeder en dochter figuren, ze zijn super!! ze doen er echt alles voor de paarden en ze geven er echt zielsveel om!
Het is zeker een aanrader van kamp!!
paulien: ik was daar zonder paard en ze hebben een goed aanbod wat paarden en pony's betreft, dus ze zoeken een gepaste voor je uit. Ik heb daar met Jill gereden en ze is echt super !! Alle paarden daar worden goed verzorgd en mogen dagelijks op de wei, en krijgen genoeg voer en zien er allemaal super uit !! De manege is gewoon super op alle vlakken !!

ik denk dat alle meningen hierin wel verschillen , ik persoonlijk vind de manege bouwvallig en sommige paarden zien er ook niet al te netjes uit (denk aan hoeven etc.) en er staan ook nog paarden in stends wat verboden is een paar jaar terug omdat de paarden niet kunnen bewegen en ook erg kort staan .

Siloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 13:26

enternaar schreef:
Gelukkig dat iemand nog positief is !
Volgensmij word het ook een super kamp!
Wat was jill voor pony?

jill heeft op dat eiland gestaan dat ondergelopen was met al die paarden waar er ook een heleboel verdronken zijn zegmaar .
ze is volgensmij een new forest .

enternaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-12 17:14

Okee. Hoe ziet ze eruit dan? haha dikke ondervraaging

Elien1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 22:17

Siloh schreef:
katoepaulien schreef:
wij zijn op kamp geweest naar de zwaanhoek en het was het beste kamp ooit. kato: ik ben met mijn eigen paard geweest, hy vertrouwt geen mensen en is overal bang van, hy voelde zich daar direct thuis ze hebben er super voor gezorgd en hielden overal rekening mee. Toen ik thuis was heb ik voor de tv depressief gezeten omdat ik terug wou! We hebben vrienden voor het leven gemaakt daar met de moeder en dochter figuren, ze zijn super!! ze doen er echt alles voor de paarden en ze geven er echt zielsveel om!
Het is zeker een aanrader van kamp!!
paulien: ik was daar zonder paard en ze hebben een goed aanbod wat paarden en pony's betreft, dus ze zoeken een gepaste voor je uit. Ik heb daar met Jill gereden en ze is echt super !! Alle paarden daar worden goed verzorgd en mogen dagelijks op de wei, en krijgen genoeg voer en zien er allemaal super uit !! De manege is gewoon super op alle vlakken !!

ik denk dat alle meningen hierin wel verschillen , ik persoonlijk vind de manege bouwvallig en sommige paarden zien er ook niet al te netjes uit (denk aan hoeven etc.) en er staan ook nog paarden in stends wat verboden is een paar jaar terug omdat de paarden niet kunnen bewegen en ook erg kort staan .

de paarden staan enkel in de stends om te eten of om gepoetst te worden, voor de rest staan ze op een heel erg groot natuurgebied met z'n allen dus die hebben echt een luxeleventje :j

Elien1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 22:47

enternaar schreef:
Okee. Hoe ziet ze eruit dan? haha dikke ondervraaging

https://picasaweb.google.com/1057886408 ... KHvs7lnwE#

hier wat foto's van Jill en Gitana, namen die ik hier las :) de zwarte is Jill en de gevlekte is Gitana, allebei heel erg leuk !
Maar op de zwaanhoek moet je je echt geen zorgen maken om je paard want echt alle paarden van de zwaanhoek zijn leuk :D

Siloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 07:50

Elien1994 schreef:
Siloh schreef:

de paarden staan enkel in de stends om te eten of om gepoetst te worden, voor de rest staan ze op een heel erg groot natuurgebied met z'n allen dus die hebben echt een luxeleventje :j

Hier ben ik het alsnog niet mee eens , een paard hoort niet vast te staan aan een touw , ook niet als hij eet , om te poetsen is logisch , maar ze staan niet alleen maar om te eten & te poetsen , ze staan er bijna de hele dag als ze niet op de wei gaan

Elien1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 11:18

Dan denk ik dat wij het niet over dezelfde manege hebben ....deze pony's en paarden gaan naar de stends als het etenstijd is (geloof me, erg vinden die het zeker niet dat ze vaststaan, ze zijn dan toch maar met 1 ding bezig en dat is eten) daarna worden ze gepoetst en gereden, om na het rijden terug naar het natuurgebied te gaan. En ik heb nog nooit gezien dat ze daar een hele dag staan, als ze op de manege moeten blijven gaan ze op de wei op de manege zelf. Deze pony's zijn het zo gewoon om samen met hun 'kudde' te staan, dat ze gewoon niet gelukkig zouden zijn allemaal apart in een stalletje (wat trouwens veel onnatuurlijker is dan samen in stends). De pony's of paarden die dit niet gewoon kunnen worden krijgen wel gewoon een stal. Ik ben er absoluut van overtuigd dat er niet veel maneges zijn waar de paarden zo'n goed leven hebben ( ik kom er nu al 6 jaar en ik heb nog nooit praktijken gezien die niet horen ).

enternaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-12 22:04

Ik ben vandaag terug gekomen en het was een leuke week. Wel streng maar het was erg leuk.
Ze hebben inderdaad een luxe levendje hoor! De stands zijn minimaal 2 meter breed en staan er maar even in. Anders staan ze in de wei bij de manege of in het natuurgebied dat 8 hectare groot is ofzo iets.

Elien1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 10:45

enternaar schreef:
Ik ben vandaag terug gekomen en het was een leuke week. Wel streng maar het was erg leuk.
Ze hebben inderdaad een luxe levendje hoor! De stands zijn minimaal 2 meter breed en staan er maar even in. Anders staan ze in de wei bij de manege of in het natuurgebied dat 8 hectare groot is ofzo iets.

:j

maloutje211

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 13:45

Toen ik daar was stonden ze daar niet alleen om te eten en poetsen. De eerste dag haalden we ze van het natuurgebied en de laatste dag gingen ze pas we terug.

Maar de pony's zijn wel erg leuk :)