Pony kamp op manege de Burght

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AS1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 00:00

En Roxielover, je krijgt de hele week 1 vast verzorgpaard en je rijdt gewoon op verschillende paarden. Het heeft geen zin om te vragen of je de hele week op dezelfde mag :) wel mag je op 1 dag, volgens mij vrijdag een top 3 doorgeven en daar ga je op rijden. Ja, er is voltigeles, op Zwingly Star, Enya, Hafje en Sportman. Je krijgt dan les van Laila of hoe je dat schrijft. Nee, je moet wel bij de Bonte avond zijn, maar je hoeft niet per se op te treden zou wel leuk zijn, ik heb toen gezongen :) Het verschild heel erg hoeveel kinderen er op kamp zijn, erg afwisselend. Maar er zijn 3 groepen: Beginners, halfgevorderd en Gevorderd. Er wordt gekeken naar je rij-ervaring en je ouders moeten het bevestigen en dan wordt je in 1 van de groepen ingedeeld. Je lessen zijn dus minder druk. Je kan in principe op alle paarden gezet worden, ook bokkende. De minst leuke pony daar vind ik Engy, ik vind haar echt gemeen. Ik moest op haar springen, ze kan dit onwijs goed, maar vaak rent ze gewoon bokkend de bak door! Maar het is echt een superkamp!

En doe een dikke knuf aan Welmer!

Liefs

dyoka

Re: Pony kamp op manege de Burght

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 19:48

Ik wil hier misschien heen met mijn eigen pony, maar ik twijfel nog. Ik las dat je de buitenritten op een andere pony moet doen, maar staat je eigen pony dan gewoon op het land? Anders komt hij maar een uurtje per dag buiten... En rijd je met een grote groep in één les? Is de springles leuk?

Roxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 19:58

AS1999, dankjewel, ja ik snap dat je bij de bonte avond moet zijn maar ik heb faalangst dus wil liever niet meedoen, bij les chevaux MOEST het wel..

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 20:12

Ik ben vorig jaar bij Les Chevaux geweest en daar MOEST het niet. Ik heb het wel gedaan maar zat jonge meisjes niet.

Roxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 20:20

dyoka, ik ben ook vorig jaar geweest, en ik had nog helemaal uitgelegd aan iemand dat ik egt niet durfde voor zoveel mensen, dat was oke maar ineens MOEST het, en als je het niet deed kreeg je 20 kannen water over je heen ofz.. zou wel aan de leiding hebben gelegen dan.. want IEDEREEN moest in de week waar ik zat.. geen succes bij Les Chevaux,

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 20:44

Oh oké dat is vervelend. Zal inderdaad wel verschillen per week dan?