RusselNuwell schreef:Je wilt niet op paarden rijden, en je bent zo zenuwachtig voor het rijden, laatst wilde je nog 'meedoen aan de rensport'. Ik voel ergens ironie...
wat betekend dat en hou op om mijn kans te bepesten :@
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nicky84 schreef:Ik had het vroeger ook altijd...maar we konden onderling ruilenKan dat bij jullie niet? Je kan toch aangeven alleen op bepaalde pony's te willen en niet op paarden? Of doen ze dat daar niet?
puckje10 schreef:Nicky84 schreef:Ik had het vroeger ook altijd...maar we konden onderling ruilenKan dat bij jullie niet? Je kan toch aangeven alleen op bepaalde pony's te willen en niet op paarden? Of doen ze dat daar niet?
ja dat kan dus niet, vroeger wel toen ik 9was maar nu ben ik 14 en zeggen ze dat ik het wel kan xd
puckje10 schreef:RusselNuwell schreef:Je wilt niet op paarden rijden, en je bent zo zenuwachtig voor het rijden, laatst wilde je nog 'meedoen aan de rensport'. Ik voel ergens ironie...
wat betekend dat en hou op om mijn kans te bepesten :@
Devennee1 schreef:puckje10 schreef:het gaat nu om dat ik heel zenuwachtig ben !!!
zenuwe is niet fijn soms goed soms niet goed zijn dit gezonde zenuwe of niet?
) Straks wil je niet anders meer en vind je die ruime paardenpassen geweldig. abukir schreef:Ach meid paarden zijn geweldig ( pony s natuurlijk ook) Straks wil je niet anders meer en vind je die ruime paardenpassen geweldig.
En of je groot of klein bent als een paard met je aan de haal wilt gaan doet hij het toch een pony trouwens ook haha, dus er zit verder weinig verschilnin.
Ik had vroeger ook altijd een aantal lievelingen, maarja er waren dan ook meer mensen die hun leuk vonden. Maar zulke verschrikkelijke zullen er toch niet tussen zitten. Want daar worden ze wel op uitgezocht.En als je weet dat je op een paard moet ben je dan nog steeds zenuwachtig tijdens de les?
Want je moet gewoon lekker ontspannen zijn en zitten, want hoe meer jij gespannen bent hoe slechter je paard zich kan ontspannen!

vuurneon schreef:Je kan ook gewoon stoppen met paardrijden op deze manege als je zo zenuwachtig bent dat je bang bent dat je iets fout doet, dat je bang bent dat ze boos worden etc...
Of je gaat gewoon eens met die mensen praten
Nicky84 schreef:vuurneon schreef:Je kan ook gewoon stoppen met paardrijden op deze manege als je zo zenuwachtig bent dat je bang bent dat je iets fout doet, dat je bang bent dat ze boos worden etc...
Of je gaat gewoon eens met die mensen praten
Wilde ik ook net zeggen. Genoeg manege's die wat makkelijker zijn. Of een verzorgpaardje zoeken of idd met die mensen praten. Oplossingen genoeg![]()
En een troost...t wordt vanzelf wel minder die zenuwachtigheid...