Les Chevaux vond ik echt niks aan.
Enige wat het leuk maakte, waren de mensen (kinderen) die daar waren. Er was ook maar 1 leuke leiding (naar mijn mening). Ik ben er trouwens een jaar geleden op ponykamp geweest.
enige positief ding dat ik kan bedenken: paarden worden goed verzorgt. En de spooktocht was leuk.
negatief: - douchen was VERSCHRIKKELIJK. in de hele week 2 keer kunnen douchen, en je rijdt 2x per dag. Ik voelde me echt vies. Je mag alleen douchen in je vrije tijd (die je dus niet/nauwelijks hebt) en 's avonds en 's ochtends niet.
- lessen vond ik zelf (bij nader inzien) niet zo goed, en ook niet leuk. Werd dan ook echt afgekraakt terwijl ik echt m'n best deed.
- Je hebt zo weinig / geen vrije tijd. Elke dag MOET je weer perse mee doen met spelletjes...
- veel te groot leeftijdsverschil, ze hadden veel beter in de ene kamer de ouderen en in de andere kamer de jongeren. Je MOET om 11 uur (of half 11, weet ik niet meer) slapen ivm de kleine kinderen. Voor mij was dat gewoon veel te vroeg (slaap normaal niet voor 12 uur). en ja wat ga je dan doen? kletsen. Krijg je weer op je kop. Je mocht dan ook niet uit de slaapkamer.
- Soms was de verzorging iets te. Mijn vriendin mocht haar eigen pony eerst niet eens zelf opzadelen. Omdat ZIJ het goed wouden doen

ook deden ze die pony ongevraagd de stal in, terwijl die nog nooit in een stal had gestaan. Dat paard had ook een tijdje in een vreselijke blubber gestaan. En dan ook echt een en al modder (paddock).
- Vond de leiding ook totaal niet leuk. (op 1 iemand na)
- Mijn vriendin had heimwee, en mocht niet eens ff (met haar eigen mobiel!!!) naar huis bellen.
- Je MOEST mee met die spooktocht. Mijn vriendin is nachtblind, en ziet dus helemaal niets als het donker is. Die was dus doods bang, achjoh niet klagen.
enz enz.
nee, ik raad het sterk af.
Die in Balkbrug vond ik wel super leuk !