Help , welk ponykamp??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HeraLover

Re: Help , welk ponykamp??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:17

Ik ben alleen nog bij de Barlo geweest, Dus over die andere kan ik niks zeggen :)

_xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:58

Ashti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 11:57

@ TS: ik kom zelf al heel wat jaren bij het Reelaer en kan je veel vertellen over de ponykampen/trektochten die daar georganiseerd worden.

Ik vind het in ieder geval een heel erg leuk kamp. Erg gezellig, leuke en veel verschillende paarden, met meiden van je eigen leeftijd, een heel gevarieerd en goed georganiseerd programma (niet alleen wat het paardrijden betreft, maar ook de tijd naast het paardrijden; spellen e.d.).

Heb je een specifieke vraag? Wil je bijvoorbeeld meer weten of het programma? Of zijn er andere dingen die je graag wilt weten?

Selly13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 13:54

Hietboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 23:24

Manege de Barlo, eigen paard of pony voor de hele week, eigen kampeerboerderij minimaal 3 uur per dag rijden. Dus heel veel rijden: dagtocht, 2x lange buitenritten van 2,5 uur, springlessen dressuurlessen mennen, voltige, crosshindernissen, waterpartij, spelletjesdag met stoelendans,snoephappen, parcourtje springen. Dit alles onder KNHS gediplomeerde instructeurs ook elke avond is er een programma. Tijdens de kampweek wordt er een dvd gemaakt die je kan bestellen maar ook getoond wordt tijdens de bonte avond. Kampweek van zondag tot zaterdag €280,= eigen paard of pony mee € 300,=. Voor meer informatie kan je onze gratis dvd krijgen. Mail je NAW gegevens naar info@debarlo.nl

xDENISEEE_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-12 14:18

Hietboy schreef:
Manege de Barlo, eigen paard of pony voor de hele week, eigen kampeerboerderij minimaal 3 uur per dag rijden. Dus heel veel rijden: dagtocht, 2x lange buitenritten van 2,5 uur, springlessen dressuurlessen mennen, voltige, crosshindernissen, waterpartij, spelletjesdag met stoelendans,snoephappen, parcourtje springen. Dit alles onder KNHS gediplomeerde instructeurs ook elke avond is er een programma. Tijdens de kampweek wordt er een dvd gemaakt die je kan bestellen maar ook getoond wordt tijdens de bonte avond. Kampweek van zondag tot zaterdag €280,= eigen paard of pony mee € 300,=. Voor meer informatie kan je onze gratis dvd krijgen. Mail je NAW gegevens naar info@debarlo.nl

Lijkt me erg leuk, ik ga eens kijken op de site :D

_xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 17:20

JolijnAila12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 23:06

Hey!
Zelf ben ik in 2010 naar 'Les Chevaux' geweest. Google maar dan vind je het vast.
En daarna, 2011, naar 'Diana boer' (www.dianaboer.nl) ik weet van deze alleen niet zeker of het dit jaar weer is want de lessen zijn daar ook gestopt.. Maar die 2e was echt de leukste!
Bij Les Chevaux was het een nogal grote groep en daardoor veel, 'strenge' regels..

sannniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 18:54

xDENISEEE_ schreef:
Hey hoi, /3

Ik had een paar ponykampen gezien die mij wel leuk leken , maar ik zou willen weten of
het leuke ponykampen zijn & of je daar leuke paardjes hebt ??
Ik had gekeken op de site van
- Manege de Bongerd.
- Stal Reelaer.
- Ponyhof.
- Manege Bergemo.
ik ben zelf al 2 keer bij Manege Bergemo geweest maar ik zou willen weten of de andere ponykampen ook leuk zijn.

Help a.u.b
xxx

manege molenzicht is echt super leuk! ik ga met een vriendin die ik daar vorig jaar heb leren kennen. in week 29 haha:)

sannniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 19:17

xDENISEEE_ schreef:
Hey hoi, /3

Ik had een paar ponykampen gezien die mij wel leuk leken , maar ik zou willen weten of
het leuke ponykampen zijn & of je daar leuke paardjes hebt ??
Ik had gekeken op de site van
- Manege de Bongerd.
- Stal Reelaer.
- Ponyhof.
- Manege Bergemo.
ik ben zelf al 2 keer bij Manege Bergemo geweest maar ik zou willen weten of de andere ponykampen ook leuk zijn.

Help a.u.b
xxx

manege molenzicht is echt super leuk! ik ga met een vriendin die ik daar vorig jaar heb leren kennen. in week 29 haha:)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 19:19

Klein Oever! *\o/* *\o/* *\o/*

lobkedejong

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 09:24