ponykamp

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_xLies

Re: ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:35

kleinoever, sws ~!

Mar_jolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 23:12

Onze stal organiseert ieder jaar leuke ponykampen (4 weken in totaal) waarbij je dressuur-, -spring- en caroussel les krijgt, voltige doet, aan schriktraining meedoet, buitenritten maakt (1 keer bos, 1 keer strand en een rit door de weilanden) bovendien doen we ook leuke dingen buiten de paarden om zoals zwemmen in een super zwembad, nachtspellen (spooktocht, stratego etc) en proberen we je ook nog wat te leren over de paarden (voeding, anatomie) maar dan op een leuke manier!

De hele week krijg je een eigen verzorgpaard die je zelf mag kiezen, we hebben bijna 60 ponies en paarden dus er zit altijd wel iets voor je bij! Van kleine ondeugende shetlanders en brave beginners ponies (fjorden, welschjes) tot grote springpaarden of felle raceponies! De leiding is natuurlijk waanzinnig en zijn allen in het bezit van instructiepapieren en bhv. Je vind het bedrijf tussen de uitgestrekte weilanden in het midden van het land, goed te bereiken en makkelijk te vinden. Afijn; een echte toplocatie!!

Voor meer informatie, zie www.deripseruiters.nl onder het kopje 'ponykamp' (zomerkampen) vooral week 3 is een aanrader ;-)

Myrthe92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 10:44

Jup, stal de Ripse Ruiters is erg leuk! En natuurlijk heeeele leuke leiding! ;)

xDENISEEE_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 21:10

Manege Bergemo is echt een aanraader !
echt super leuke ponykampen. Elke dag een bosrit & een les, en dan ook nog leuke spelletjes met de paarden!
Als het mooi weer is ga je ook nog een zwemmen met de paarden & elk ponykamp ga je zwemmen
bij 'Centerparcs Het Heijderbos' wat naast de manege zit.
Ze hebben er echt super leuke paarden , van klein tot groot.!

nicollol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:17

MiniMuffin schreef:
http://www.bergemo.nl
Echte aanrader!

Idd ik ben in verleden ook naar Bergemo geweest!! erg leuk..als je in de leeftijds grenzen zit.. ( ik ging er heen en was iets te oud..)

Ze zwemen zelfs met paarden.. Hebben paarden en ponys in alle maten.. en de bosrit zonder zadel heb ik mooie herinneringen aan.. ( ondaks ik het best eng vond.. hihi..)

meandrakkerJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 17:17

febee

Re: ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 20:32

ik zou zeggen ga een weekje naaar terschelling! ik raad het je daar echt heel erg aan heel gezellig en er hangt een hele leuk sfeer. je zit in een groep met leeftijdsgenoten en op nivea. je gaat elke dag naar het strand met de paarden en je hebt een keer een dachttocht.
je hebt die week een pony waar je heel de week op mag rijden.
ze hebben er onwijs leuke begeleiders en het is altijd super gezellig.

de site van dit ponykamp is: http://www.huifkarbedrijf-terpstra.nl/ponykamp.html
ik zou zeggen neem een kijkje.

Daantje126

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 12:46

Heb je al een ponykamp? mischien is de ripse ruiters in rijpwetering wat? xx