Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elin_ schreef:Wij geven tips en proberen je te helpenJij bent de enige die heel erg kattig reageerd.
Maar zoals ik al zei. Wij zijn er niet om afgesnauwd te worden.
Dan ga je maar opzoek naar een maatje die ook houd van snauwen. gaan jullie maar tegen mekaar snauwen
iig niet tegen ons!
yliljeey schreef:ik reed op een paard, wat later bleek dat hij hersenproblemen had.
nou bij mij flipte hij dus helemaal. ik viel eraf. 1 en een half uur beweusteloos geweest. en daarna bleek ik mijn nek gebroken te hebben. nu is het wel weer goed hoor
Delphi schreef:Beste TS,
misschien kun je voortaan voor je een topic opent even goed nadenken wat je er precies mee wilt bereiken. Ik denk dat het voor veel mensen, waaronder ik, moeilijk is te begrijpen wat het eigenlijke doel is van dit topic?
Mensen leggen je uit dat het kan dat er in het hoofd echt iets fout zit en dit soort paarden meestal ingeslapen worden of naar de slacht gaan.
Als ik het goed gelezen heb wil je weten hoe het kan dat dat paard bij jou niets deed en bij andere ruiters wel? Deed het paard nooit iets bij jou of gewoon iets minder als bij andere ruiters?
Het is jammer dat je zelf zo agressief reageert op sommige reacties. Op deze manier komt het allemaal niet zo geloofwaardig meer over...
Want als ik in je geschiedenis kijk kom ik dit tegen:yliljeey schreef:ik reed op een paard, wat later bleek dat hij hersenproblemen had.
nou bij mij flipte hij dus helemaal. ik viel eraf. 1 en een half uur beweusteloos geweest. en daarna bleek ik mijn nek gebroken te hebben. nu is het wel weer goed hoor
Gaat dit ook over dit paard of hebben ze daar meerdere paarden staan met hersenproblemen?
En écht je nek gebroken? Klinkt pijnlijk. Hoe hebben ze dit bij je behandelt dan?
Daphne__ schreef:yliljeey schreef:IK DENK NEIT PENNY
De Penny reageert doorgaans erg fel als hij/zij wordt aangesproken op haar Penny-schap. Laat u hierdoor niet van de wijs brengen maar houd voet bij stuk, u als gediplomeerd Patrouillant weet immers waar u het over heeft.