Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Ik had ook een favoriete pony Troy en vosje met stekelmanen en een pittig, stevig diertje Heeft er ook nog heel jaar rondgelopen.
44Myrthe44 schreef:Ik ben daar 3 jaar geleden geweest maar ik vond het niet zo leuk.
Je moest heel veel dingen doen, alles was verplicht.
De lessen waren in een hele grote groep net zoals de buitenritten, bij de lessen leerde ik niks (geen persoonlijke aandacht) en de buitenritten gingen me niet hard genoeg.
Ook lag ik op een kamer met een groepje van 6 ***meiden die ons de hele nacht wakker hielden, zijn 's nachts naar de leiding geweest maar die deed er niks aan. Volgende dag wilden we naar huis toe, niet nog zon ramp nacht met die bitches. Helemaal huilen en overstuur, maar we mochten niet met onze mobieltjes onze ouders bellen om ons op te komen halen. Uiteindelijk de rest van het kamp bij de leiding op de kamer geslapen (niemand wilde ruilen, niemand bij die bithes, haha. Het was echt hun 6 tegen de rest). Dat was wel beter maar je mist de gezelligheid van nog ff leuk praten of even met z'n allen op de kamer zitten. Ook moesten we steeds helpen de poep uit de wei te halen wat wel erg lang duurde en idd de douches.
Ik vond de leiding niet erg aardig, gewoon geen leuke sfeer daar.
Ik zou daar alleen nog heen gaan voor een buitenritje ofzo, niet voor ponykamp.
Ben zelf inmiddels leiding geweest van andere kampen, en nog nooit zo'n pestsfeer meegemaakt als daar hoor! (je hebt wel weken dat het minder is maar niet zó erg).
Dus nee, ik kan het je echt niet aanraden. Ik weet niet of die sfeer daar echt heerst of dat het gewoon de combinatie was van ***kinderen en de slechte leiding.
Ik hoop iig voor je dat ze er nu andere leiding hebben!
ik was er 3 jaar terug ook!

en moest toen in een super moddirige 'paddock' staan. wat alleen maar modder was.