Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nikie98 schreef:Ik ben 2 keer op ponykamp geweest bij Ponyhof en vind het daar echt super leuk. Over die singelwondjes, dat komt vaak door het zand dat niet goed van de singels is geborsteld door bv. toeristen. En singelwondjes kunnen altijd gebeuren. Als er een paard een singelwondje had werd hij/zij in de les zonder zadel gereden en ging niet mee naar het strand.
Ik vind het echt een superleuke manege!
nikie98 schreef:Bij ons gingen de paarden/pony's met singelwondjes niet mee op strandrit.... En als de singel midden op het wondje zit heeft het paard er geen last van!
nikie98 schreef:Bij ons gingen de paarden/pony's met singelwondjes niet mee op strandrit.... En als de singel midden op het wondje zit heeft het paard er geen last van!
Eirikur schreef:_Sanneee_ schreef:Als je niet verder kijkt dan je neus lang is wel, ja. Dankzij jouw soort meisjes, lopen die lui gierend van het lachen binnen, over de ruggen van die ponnies.Ponyhof is echt heel erg leuk!
Traiectum schreef:Annabel: dus geef je geld aan een manege waar de paarden kapot gereden worden. Op wat voor manier is dat geven om de welzijn van de dieren daar?
Buuske: ik neem aan dat jullie pony geen twee maanden lang 10 uur per dag hoeft te lopen, dat deze met passend tuig gereden wordt, en dat jullie niet doorrijden als het dier geblesseerd is? 1 strandrit is inderdaad geen probleem, maar deze paarden doen veel, véél meer dan dat.