Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Natasja_ schreef:Betaalden ze maar 20 euro per uur les!
Leg 5 euro bij en je hebt al een priveles.
trisca schreef:op de meeste manege's (die ik ken) worden de lessen ook verzorgd door niet gekwalificeerde mensen omdat de mensen met een papiertje te duur zijn...
Gypsy schreef:trisca schreef:op de meeste manege's (die ik ken) worden de lessen ook verzorgd door niet gekwalificeerde mensen omdat de mensen met een papiertje te duur zijn...
Heb je het nou over de orun? Volgens mij komt daar juist alle ellende vandaan...
Ik ga 'm mischien doen voor het papiertje, maar zodra ik dat heb zal ik de helft "deleten". Niveau daar is diep triest.
parador schreef:weet je wat ik zo jammer vindt?
dat je hiermee alle manegeruiters/amazones zo afkraakt en de grond intrapt.........deze mensen durven straks niet meer op jouw paardje te rijden....
niet iedereen heeft de luxe om op een eigen paard te leren rijden, danwel van zich zelf of van een bekende.
Zij moeten wel naar een manege toe als zij willen leren paardrijden.

Gypsy schreef:trisca schreef:op de meeste manege's (die ik ken) worden de lessen ook verzorgd door niet gekwalificeerde mensen omdat de mensen met een papiertje te duur zijn...
Heb je het nou over de orun? Volgens mij komt daar juist alle ellende vandaan...
Ik ga 'm mischien doen voor het papiertje, maar zodra ik dat heb zal ik de helft "deleten". Niveau daar is diep triest.
*
parador schreef:weet je wat ik zo jammer vindt?
dat je hiermee alle manegeruiters/amazones zo afkraakt en de grond intrapt.........deze mensen durven straks niet meer op jouw paardje te rijden....
niet iedereen heeft de luxe om op een eigen paard te leren rijden, danwel van zich zelf of van een bekende.
Zij moeten wel naar een manege toe als zij willen leren paardrijden.

_Natasja_ schreef:Of de mensen die kwalitatief goed genoeg zijn vragen gelijk of absurde prijzen of voelen zich te goed voor het geven van een groepsles.
Btw er zijn genoeg mensen met papiertje die kwalitatief slecht zijn.
Priveles is ook duur, maar wat dacht je van zelf het verschil bijleggen?
Hier ook een meisje die dat heeft gedaan.
*he stop eens met posten, ik probeer ook antwoord te geven*
Pion schreef:Ik denk dat in het algemeen (zeker bij jongere ruiters) het idee van 'aan de krul, hoe dan ook, want dan rij je goed', veranderd moet worden.
En daar heb je dus instructeur voor nodig. Zowel op manege, als prive.
Alles is zo prestatie-gericht, direct aan het begin. Ga nou eerst gewoon lol maken.
En natuurlijk je mag prestatie-drang hebben, maar begeleid het dan wel, zodat het leuk blijft
trisca schreef:Gypsy schreef:@Trisca: Oh gelukkig. Tja ik wil gewoon dat papiertje, zal braaf die 20 lessen die het geloof ik zijn proberen uit te zitten en mijn bakkes te houden.
meen je dat nou? Ik vond het nogal sneu geld voor enkel een papiertje en 20 lessen uitzitten en ergenissen wegslikken